Hardrock Ragge
Lifetaker and heartbreaker
- Gick med
- 27 May 2005
- Hoj
- Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Ibland blir man ju så jävla heligt förbannad och just nu är ett sådant tillfälle!
Håller på att plugga för fullt o då är man ju inte direkt den rikaste människan som vandrar på denna jord. Vad gör man då om inte knäcker extra och betalar sin skatt snällt för att få loss några ytterligare korvören!
Så även denna natt, sitter uppe på psyket natten igenom och ser timmarna masa sig fram medans man kollar lite på tv, surfar lite, läser lite och allt annat man kan komma på för att få tiden att gå.
Framåt halv 5 e man inte i rökrummet och vad ser man då om inte ögonstenen LIGGANDES nere på parkeringen. "Hmm.. detta är inte rätt, jag lämnade den stående och ingen orkan har dragit fram inatt!" tänker man då och fattar ju rätt snabbt att den måste fått hjälp att ramla!
Knallar ner och det första man ser är ett skoavtryck på tanken, jippi! Summan av kardemunnan blev lindrigare än det skulle behöva vara, blinkers fram o bak paj, kopplingshandtaget brytits av somt viss krökning på avgasröret på fallsidan. Inga brytmärken på varesig lås eller tändningslås.
Nån jävel har helt enkelt gett den en rejäl känga o sen knallat därifrån! Döööööööööööööööööö!!!!
Vissa saker binder oss hojåkare samman över hojtypsgränserna och totalt onödig skadegörelse, utsätta oskyldiga för risker och liknande saker är exempel på det.
Jag lider med er alla som blivit drabbade värre och lindrigare än mig.
Det är ett sjukt samhälle vi lever i.
Håller på att plugga för fullt o då är man ju inte direkt den rikaste människan som vandrar på denna jord. Vad gör man då om inte knäcker extra och betalar sin skatt snällt för att få loss några ytterligare korvören!
Så även denna natt, sitter uppe på psyket natten igenom och ser timmarna masa sig fram medans man kollar lite på tv, surfar lite, läser lite och allt annat man kan komma på för att få tiden att gå.
Framåt halv 5 e man inte i rökrummet och vad ser man då om inte ögonstenen LIGGANDES nere på parkeringen. "Hmm.. detta är inte rätt, jag lämnade den stående och ingen orkan har dragit fram inatt!" tänker man då och fattar ju rätt snabbt att den måste fått hjälp att ramla!
Knallar ner och det första man ser är ett skoavtryck på tanken, jippi! Summan av kardemunnan blev lindrigare än det skulle behöva vara, blinkers fram o bak paj, kopplingshandtaget brytits av somt viss krökning på avgasröret på fallsidan. Inga brytmärken på varesig lås eller tändningslås.
Nån jävel har helt enkelt gett den en rejäl känga o sen knallat därifrån! Döööööööööööööööööö!!!!
Vissa saker binder oss hojåkare samman över hojtypsgränserna och totalt onödig skadegörelse, utsätta oskyldiga för risker och liknande saker är exempel på det.
Jag lider med er alla som blivit drabbade värre och lindrigare än mig.
Det är ett sjukt samhälle vi lever i.
Last edited:
