Hojen är såld.

Visst e det så med priset. Men man får ju ofta mera godis oxå.
Framför allt mera karaktär. Gör en powerwheelie från 2500rpm istället för att fila en massa koppling.:tummenupp

Vad ljudet beträffar behöver man ju inte ens komentera:yoparty

Kollar naturligtvis även på twin:tummenupp

Kollar naturligtvis även på twin:tummenupp

Jag är allt mer såld på Ktm 950 sm, den jag kollade på igår var så jävla fin.:)Ny skick, inte en repa eller bula samt när man vet att ägaren är perfektionist dessutom, lågt miltal, få ägare är värt mycket, härlig motorgång, radialbromseri..Kommer nog bara att åka o slanta den till nästa helg när säljaren kommer hem från semestern, om inget annat dyker upp.

Håller med sp:arna e förjäkla goa. Går två röd/svarta 01or i stan med öppna pipor grymt sound alltså.

Jag har kringått allt mitt förnuft nu..stigen ledde till en R1 som snart tar plats i garaget:)

Bifogat

• R1.jpg
    R1.jpg
    2.4 KB · Visningar: 90
Årsmodell? Mil? Pris? Kärringkörd (mao Gabors gamla)? Bring the facts bitch!!! Vi är ju nyfikna! :D

Är en gammelhärka från2003, 1968 mil, Kärringkörd vet jag inte, men tror inte Gabor har varit i kört i krokarna där den finns:va En tidigare ägare, full dokumentation.

Tror den kan lösa mina hojbehov rätt bra, har varit väldigt nöjd med den senaste Yamahan, krånglar denna bara dubbelt så mycket(Fz6:an krånglade aldrig..) mot mot den förra så är jag nöjd:tummenupp

Last edited:
Man får gratulera Sportis! Kul med ny hoj till vårvärmen. :hihi
Flåsigaste gashänget i Köping på tisdagarna väntas, eller? ;)

Tisdagsgazzet skall bli lugnt o fint hädanefter:)Varjefall om jag ligger först:tummenupp

Japp!! Det kommer bli en städad säsong med lagom avstånd mellan aktörerna och en grön kawagucki som blir mindre och mindre i backspegeln för varje kurva som forceras;):D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back