Hojen är såld.

Visst e det så med priset. Men man får ju ofta mera godis oxå.
Framför allt mera karaktär. Gör en powerwheelie från 2500rpm istället för att fila en massa koppling.:tummenupp

Vad ljudet beträffar behöver man ju inte ens komentera:yoparty

Kollar naturligtvis även på twin:tummenupp

Kollar naturligtvis även på twin:tummenupp

Jag är allt mer såld på Ktm 950 sm, den jag kollade på igår var så jävla fin.:)Ny skick, inte en repa eller bula samt när man vet att ägaren är perfektionist dessutom, lågt miltal, få ägare är värt mycket, härlig motorgång, radialbromseri..Kommer nog bara att åka o slanta den till nästa helg när säljaren kommer hem från semestern, om inget annat dyker upp.

Håller med sp:arna e förjäkla goa. Går två röd/svarta 01or i stan med öppna pipor grymt sound alltså.

Jag har kringått allt mitt förnuft nu..stigen ledde till en R1 som snart tar plats i garaget:)

Bifogat

• R1.jpg
    R1.jpg
    2.4 KB · Visningar: 90
Årsmodell? Mil? Pris? Kärringkörd (mao Gabors gamla)? Bring the facts bitch!!! Vi är ju nyfikna! :D

Är en gammelhärka från2003, 1968 mil, Kärringkörd vet jag inte, men tror inte Gabor har varit i kört i krokarna där den finns:va En tidigare ägare, full dokumentation.

Tror den kan lösa mina hojbehov rätt bra, har varit väldigt nöjd med den senaste Yamahan, krånglar denna bara dubbelt så mycket(Fz6:an krånglade aldrig..) mot mot den förra så är jag nöjd:tummenupp

Last edited:
Man får gratulera Sportis! Kul med ny hoj till vårvärmen. :hihi
Flåsigaste gashänget i Köping på tisdagarna väntas, eller? ;)

Tisdagsgazzet skall bli lugnt o fint hädanefter:)Varjefall om jag ligger först:tummenupp

Japp!! Det kommer bli en städad säsong med lagom avstånd mellan aktörerna och en grön kawagucki som blir mindre och mindre i backspegeln för varje kurva som forceras;):D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman