Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Axl Rose gör en av rösterna i spelet, bara det gör ju det värt att kuta och tjacka ett PS2!

Kommer det att släppas till PC? Brukar ju dröja ett tag bara. Verkar helt klart lovande! Man blir sugen på att inhandla ps2, bara pga. av detta :4skrika

Poffer skrev:
Kommer det att släppas till PC? Brukar ju dröja ett tag bara. Verkar helt klart lovande! Man blir sugen på att inhandla ps2, bara pga. av detta :4skrika

Vice City släpptes i Maj 2003 till PC tror jag (Nov 2002 till PS2)

Markus skrev:
Vice City släpptes i Maj 2003 till PC tror jag (Nov 2002 till PS2)
Jepp och det blir (tyvärr) någon liknande fördröjning även för San Andreas. PC-versionen är beräknad att komma ut i andra kvartalet 2005 :(

Vad kostar ett PS2? :)

sgtpepper skrev:
Jepp och det blir (tyvärr) någon liknande fördröjning även för San Andreas. PC-versionen är beräknad att komma ut i andra kvartalet 2005 :(

Vad kostar ett PS2? :)

Såg det för 1290 på någon av de stora (onoff, elgiganten, power). En polare sade att han sett det för 800:- men jag tror han var full då.
Beggat borde man väl kunna få det för 800 iaf.

EDIT: Finns även en risk att de tar bort en del kontroversiella inslag till en nyrelease.

KÖP!!

Poffer skrev:

Dom kommer maj/juni 2005 till pc men det kan ju ändras

Var och köpte nytt ps2 idag, försökte muta killen i affären med 300:- för att ge mig mitt nu. Men man fick snällt vänta till 00:01 så det blir inget lirande idag :(

Therudeboy skrev:
Var och köpte nytt ps2 idag, försökte muta killen i affären med 300:- för att ge mig mitt nu. Men man fick snällt vänta till 00:01 så det blir inget lirande idag :(

Vilka affärer har nattöppet? I och för sig har jag väntat i ungefär 16.000 timmar på uppföljaren, så då klarar jag nog ett par till... :)

didjik skrev:
Dom kommer maj/juni 2005 till pc men det kan ju ändras

Okaj, tråkigt med spel som släpps precis innan sommaren. Hoppas inte att det ändras till det längre iaf.

Markus skrev:
Vilka affärer har nattöppet? I och för sig har jag väntat i ungefär 16.000 timmar på uppföljaren, så då klarar jag nog ett par till... :)

Gamemania i Värnamo, lite långt för din del :tungan Om 5 timmar är spelet mitt, men jag kommer få vänta hela dagen imorgon ändå innan jag får spela då man flyttar hela dagen imorgon :( Men sen ska jag fan sitta hela helgen och lira 24/7 :yoparty

Har spelet nu, väntar med spänning på hur det är. Visar sig dock ikväll.

Stephen skrev:
ingen som har den på dc?? Skulle vilja ha....
Kom igen nu people, share...
Pretty please?????

2004-10-20 Grand Theft Auto: San Andreas (c) Rockstar Games *NTSC* *FULLDVD* PARANOID 57x50 MB

Stephen skrev:
ingen som har den på dc?? Skulle vilja ha....
Kom igen nu people, share...
Pretty please?????

Du bor väl i mina knutar? Jag har den på DVD. Bara PM:a och komma över och låna. Skall ändå inte spela i helgen.

//J

Last edited:
Therudeboy skrev:
Gamemania i Värnamo, lite långt för din del :tungan Om 5 timmar är spelet mitt, men jag kommer få vänta hela dagen imorgon ändå innan jag får spela då man flyttar hela dagen imorgon :( Men sen ska jag fan sitta hela helgen och lira 24/7 :yoparty

Då kanske jag spelar innan dig dårå.... :tungan

är det någon som vet vilken skillinad det är på den brända versionen, som finns att ladda ner. Och original?

Jag har nämligen den brända i min ägo, men vill inte börja lira det om "dom" har rippat ner den så att det fattas massa grejor.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park