KalleBalik
Karata!
Axl Rose gör en av rösterna i spelet, bara det gör ju det värt att kuta och tjacka ett PS2!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:det är inte heller tråkigt med cypress hill, danzig, rage against the machine, foghat, creedence och the who
Poffer skrev:Kommer det att släppas till PC? Brukar ju dröja ett tag bara. Verkar helt klart lovande! Man blir sugen på att inhandla ps2, bara pga. av detta![]()
Jepp och det blir (tyvärr) någon liknande fördröjning även för San Andreas. PC-versionen är beräknad att komma ut i andra kvartalet 2005Markus skrev:Vice City släpptes i Maj 2003 till PC tror jag (Nov 2002 till PS2)
sgtpepper skrev:Jepp och det blir (tyvärr) någon liknande fördröjning även för San Andreas. PC-versionen är beräknad att komma ut i andra kvartalet 2005
Vad kostar ett PS2?![]()
Markus skrev:Tupac Shakur![]()
Poffer skrev:Kommer det att släppas till PC? Brukar ju dröja ett tag bara. Verkar helt klart lovande! Man blir sugen på att inhandla ps2, bara pga. av detta![]()
Therudeboy skrev:Var och köpte nytt ps2 idag, försökte muta killen i affären med 300:- för att ge mig mitt nu. Men man fick snällt vänta till 00:01 så det blir inget lirande idag![]()
didjik skrev:Dom kommer maj/juni 2005 till pc men det kan ju ändras
Bubble Bobble? Giana Sisters? Outrun? Nä, jag vet inte.Kay skrev:Gissa vilket spel JAG har hemma![]()
![]()
Markus skrev:Vilka affärer har nattöppet? I och för sig har jag väntat i ungefär 16.000 timmar på uppföljaren, så då klarar jag nog ett par till...![]()
Stephen skrev:ingen som har den på dc?? Skulle vilja ha....
Kom igen nu people, share...
Pretty please?????
Stephen skrev:ingen som har den på dc?? Skulle vilja ha....
Kom igen nu people, share...
Pretty please?????
Therudeboy skrev:Gamemania i Värnamo, lite långt för din delOm 5 timmar är spelet mitt, men jag kommer få vänta hela dagen imorgon ändå innan jag får spela då man flyttar hela dagen imorgon
Men sen ska jag fan sitta hela helgen och lira 24/7
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |