Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Firefly skrev:
HUR gör jag för att göra en stoppie som är tillräckligt lång för att nå fram till platsen mellan konerna där man ska stanna???

Man behöver ju bara bromsa upp den i början, sen släppa på bromsen och rulla på framhjulet... Sen när konerna som står som en allé (bra jämförelse) är slut så är det bara att gå ner och stanna i rutan där man ska stanna...

Voilá!!! :tummenupp

Blomquist #14 skrev:
Man behöver ju bara bromsa upp den i början, sen släppa på bromsen och rulla på framhjulet... Sen när konerna som står som en allé (bra jämförelse) är slut så är det bara att gå ner och stanna i rutan där man ska stanna...

Voilá!!! :tummenupp
Fan, jag tycker att jag provat det. Men jag trillar bara tillbaka. Ska man bromsa upp den högt och sen släppa bromsen hålla kvar spaken framåt och bara rulla? Nu måsta jag fan prova... Nu kommer jag bli sittandes där... Suck....

motorcykelskolan var ju svinlätt. Du har väl maxat motorcykel skillen?

edit: det blir jobbigare när du ska hoppa och landa på framhjulet i en stoppie och stanna perfekt mellan konerna. man måste ju ha 100% på allt för att få femhundran :)

Last edited:
honkiie skrev:
motorcykelskolan var ju svinlätt. Du har väl maxat motorcykel skillen?

edit: det blir jobbigare när du ska hoppa och landa på framhjulet i en stoppie och stanna perfekt mellan konerna. man måste ju ha 100% på allt för att få femhundran :)
Ja, skillen är maxad sen länge. Men jag kan omöjligt göra en stoppie rak.... Den svänger alltid 180 grader i slutet. Precis när konerna tar slut och man ska sista biten fram till de sista konerna så börjar hojen svänga fram och tillbaka för att tillslut vända helt om precis innan man nåått fram till de konerna där man ska sluta... Nu har jag suttit där igen och svurit.... FA*****, hur gööör man. Jag blir tokig!

Äh, glöm det.... Det var ju enkelt..... Fan va dum jag e... Jag trodde man behövde göra en stoppie ända fram till de sista konerna... Men det räckte ju att man gjorde en stoppie förbi de första. Sen kunde man ju sätta ner hojen och köra fram och stanna mellan de sista... Störtenkelt...

Men nu kom ju hoppet med en stoppie.... Där fick jag silver med 96%.... Måste fixa en guld där med så har jag guld i alla...

Ha ha, jag hittade ett ställe igår där man kunde köpa hjälm... Så nu åker min snubbe runt med hjälm med flames på...

Jag köpte hjälm med en gång. Såg dumt ut när man dog och inte hade någon hoj :D

honkiie skrev:
men hur kul är det att fara till san fiero hela tiden då man är i las venturas?

Sanning... Men va fan har jag hamnat i San Fiero för då???
Nej nu jävlar ska det ordnas upp ett och annat!!!

Firefly skrev:
Ha ha, jag hittade ett ställe igår där man kunde köpa hjälm... Så nu åker min snubbe runt med hjälm med flames på...

Var var var var var???
Safety goes first! :D

Blomquist #14 skrev:
Var var var var var???
Safety goes first! :D

I en sportklädesbutik. Den som ligger låångt till vänster i första staden...
Vet inte när i spelet den låses upp dock... Men leta bland "hats" så finns "fullface helmet" eller nåt sånt. Finns även motocross hjälm...

Firefly skrev:
I en sportklädesbutik. Den som ligger låångt till vänster i första staden...
Vet inte när i spelet den låses upp dock... Men leta bland "hats" så finns "fullface helmet" eller nåt sånt. Finns även motocross hjälm...

Den butiken ligger vid hollywood.

Santo skrev:
Någon som vet om man kan få tag på en polis- eller militäruniform?

Om du dejtar den kvinnliga polisen till 100% så får du det.
"You never actually find out where Barbara lives. Instead, you'll pick her up
right where you first found her, at the cop station is el quebrados. She can
be found here during the following hours:
00:00 to 6:00
16:00 to 00:00"

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_girlfriend.txt

Eller

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/36831.html

J*kligt bra tips på alla sätt och vis.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner