Firefly skrev:Det har inte med certifikatet att göra. Det beror på att du inte kommit långt nog i spelet för att låsa upp den staden ännu...
Staden är upplåst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firefly skrev:Det har inte med certifikatet att göra. Det beror på att du inte kommit långt nog i spelet för att låsa upp den staden ännu...
KalleBalik skrev:Haha, kul med en flickvän man kan gå på dater med, nån som har fått pippa henne än?
Santo skrev:Staden är upplåst![]()
Det kommer fler än så... Du kommer ha ca 4-5 flickvänner innan spelet är klart...emullo skrev:Självklart !! ..![]()
Kommer en latina tjej senare oxå som man får hoppa på![]()
KalleBalik skrev:Haha, kul med en flickvän man kan gå på dater med, nån som har fått pippa henne än?
HA HA HAMilleR skrev:om nån av oss fått pippa tjejen du går på dater med?
![]()
förlåt......
Ronta skrev:Jag har klarat göra stoppie i 9 sec... Wheelie har jag klarat 3692,47 Feet i 1,23 min.. (båda med BMX)
Han kanske har nån importerad version vi med europeiska har ju måtten i meter.Blomquist #14 skrev:Feet? Hade för mig min räknade meter... Kanske har fel...
Drog en 2500 m(?) med vespan idag. Sen påkörd bakifrån av en lastbil. Man tackar!
Den är ju dunderlätt att köra långt med... Bara att gasa och luta långt långt bak.![]()
För övrigt är det kul när man har bikeskill så man inte kan välta över när man gör
stoppies utan att den snurrar på framhjulet. Är smidigt... Vilket jävla spel!!!![]()
Apambulans skrev:Hur gör man för att ragga upp brudarna. I spelet alltså![]()
Apambulans skrev:Hur gör man för att ragga upp brudarna. I spelet alltså![]()
Therudeboy skrev:Någon som har bra tips på hur man ska lyckas skjuta ner alla dom där små leksaksplanen? Försökt hur länge som helst och är fast![]()
rerell skrev:Är det uppdraget på taket med "minigun'en" du tänker på?
Du behöver inte skjuta ner alla, du behöver bara se till att någon antenn står kvar när tiden är ute. Slösa inte tid på att jaga plan som redan har släppt sin bomb, fokusera på de som är på väg in.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |