Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Haha, kul med en flickvän man kan gå på dater med, nån som har fått pippa henne än?

KalleBalik skrev:
Haha, kul med en flickvän man kan gå på dater med, nån som har fått pippa henne än?

Självklart !! .. :D

Kommer en latina tjej senare oxå som man får hoppa på :tuttar

Nu har jag fått mitt med, goldwingen kan man ju köra långt över 1000m på slangen:-D

KalleBalik skrev:

:va om nån av oss fått pippa tjejen du går på dater med? :7peta
förlåt......

KalleBalik skrev:

Hon e ju störd, blir förbannad om man går på fin restaurang... jävla cp bitch...orka bry sig om henne :4skrika

Nu har jag pippat henne..så nu har jag slagit ihjäl henne, hon var inte så bra tycker jag.

Ronta skrev:
Jag har klarat göra stoppie i 9 sec... Wheelie har jag klarat 3692,47 Feet i 1,23 min.. (båda med BMX)

Feet? Hade för mig min räknade meter... Kanske har fel...
Drog en 2500 m(?) med vespan idag. Sen påkörd bakifrån av en lastbil. Man tackar!
Den är ju dunderlätt att köra långt med... Bara att gasa och luta långt långt bak. :D

För övrigt är det kul när man har bikeskill så man inte kan välta över när man gör
stoppies utan att den snurrar på framhjulet. Är smidigt... Vilket jävla spel!!! :tummenupp

Blomquist #14 skrev:
Feet? Hade för mig min räknade meter... Kanske har fel...
Drog en 2500 m(?) med vespan idag. Sen påkörd bakifrån av en lastbil. Man tackar!
Den är ju dunderlätt att köra långt med... Bara att gasa och luta långt långt bak. :D

För övrigt är det kul när man har bikeskill så man inte kan välta över när man gör
stoppies utan att den snurrar på framhjulet. Är smidigt... Vilket jävla spel!!! :tummenupp
Han kanske har nån importerad version vi med europeiska har ju måtten i meter.

sjuuk stort spel....jäävligt kul Synd dock tycker jag att man måste äta o sånt skit!

Apambulans skrev:
Hur gör man för att ragga upp brudarna. I spelet alltså :hihi

Precis som i verkligheten alltså..... :hihi muskler, blingbling, kriminell, våldsam, ett svin....... :3freak :7peta alfahannen eller hur är det.......mummelmummel

Någon som har bra tips på hur man ska lyckas skjuta ner alla dom där små leksaksplanen? Försökt hur länge som helst och är fast :(

Therudeboy skrev:
Någon som har bra tips på hur man ska lyckas skjuta ner alla dom där små leksaksplanen? Försökt hur länge som helst och är fast :(

Är det uppdraget på taket med "minigun'en" du tänker på?
Du behöver inte skjuta ner alla, du behöver bara se till att någon antenn står kvar när tiden är ute. Slösa inte tid på att jaga plan som redan har släppt sin bomb, fokusera på de som är på väg in.

rerell skrev:
Är det uppdraget på taket med "minigun'en" du tänker på?
Du behöver inte skjuta ner alla, du behöver bara se till att någon antenn står kvar när tiden är ute. Slösa inte tid på att jaga plan som redan har släppt sin bomb, fokusera på de som är på väg in.

Mm, har gjort allt utom det. Ska försöka och se om det funkar nu :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park