Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Kraschpucken skrev:
På toppen av det högsta berg du kan hitta :rolleyes:
kör med cross upp, flyg ut för kanten! dumpa hojen o sväva!

Ahh, tackar, har varit där uppe men inte sett nån skärm, får leta bättre nästa gång!

Fallskärmen är tuff. Hittills har jag stött på 2 st, finns säkert fler.

En lustig sak i spelet är att man först flyger så högt man kan med helikopter eller flyg. Sedan kastar man sig ut nånstans över vattnet (utan fallskärm dvs). Överlever man? hmm :hihi

Igår åkte jag ut i Bushen med Penn och Jackson och sedan mördade jag det där vittnet. Efter det så ville jag tillbaks hem och då ringde Cesar och bad mig möta hans kusin.

Sedan hann verkligheten i fatt mig... Det ringde på riktigt, och medans jag pratade i telefon så träffade jag en brud som förmodligen var Cesars kusin och hon och jag snodde en tanker. Men... Vi skulle göra 4 stötar, så snart vi lämnat tankern så drog hon. Är det jag som missat något? :confused: När ska vi göra de andra tre? Och, när får man vara i Los Santos igen? Jag vill inte vara i någon tråkig skog! :mad:

Markus skrev:
Igår åkte jag ut i Bushen.....

... Vi skulle göra 4 stötar, så snart vi lämnat tankern så drog hon. Är det jag som missat något? :confused: När ska vi göra de andra tre? Och, när får man vara i Los Santos igen? Jag vill inte vara i någon tråkig skog! :mad:

Det kommer snart igen.. har för mig att det var ett uppdrag och sedan öppnas "Catalina-uppdragen" igen. Du kommer få smaka av henne ordentligt.. säger iget mer :tungan

Mr J skrev:
Det kommer snart igen.. har för mig att det var ett uppdrag och sedan öppnas "Catalina-uppdragen" igen. Du kommer få smaka av henne ordentligt.. säger iget mer :tungan

Vänta nu, av de fyra uppdrag som jag och biatchen skulle fixa - så kommer de andra tre igen? Jag ska alltså spara efter första?

Visste ni det här förresten:

The San Andreas Fault (SAF) passes through the small town of Parkfield, California, which is situated roughly halfway between Los Angeles and San Francisco.

Jag trodde namnet var påhittat.

Markus skrev:
Vänta nu, av de fyra uppdrag som jag och biatchen skulle fixa - så kommer de andra tre igen? Jag ska alltså spara efter första?

Ja, exakt.. du fick väl "mission complete" efter långtradar uppdraget?

Nu gjorde ju jag dom i en annan ordning, finns ju 4 stycken "S" att åka till. Jag avslutade med långtradaren.

Tror att jag körde någon biltävling mellan hennes uppdrag.. eller var jag uppe i bergen och dödade ett vittne.. kommer inte riktigt ihåg. :va

thopa skrev:
Fallskärmen är tuff. Hittills har jag stött på 2 st, finns säkert fler.

En lustig sak i spelet är att man först flyger så högt man kan med helikopter eller flyg. Sedan kastar man sig ut nånstans över vattnet (utan fallskärm dvs). Överlever man? hmm :hihi

Nope man överlever inte! Men det är skitskönt o göra det! :)

thopa skrev:
De ggr jag testat har jag överlevt iaf, du faller väll i vattnet :confused:

Ja, vattnet! Åker upp med jetplanet så högt att det översta lagret moln passeras, sen stallar det, och då bailar jag. Testat en gång, dog.

NRG-500 finns två exemplar i parkeringshuset i första staden. Det p-huset som ligger nästan vid vattnet så långt till höger som möjligt brevid motorvägen.

Ang. hoppa från helikopter utan fallskärm så går det. Du kan även landa på backen och överleva. Fast du måste ha fullt liv. Så tappar du nästan allt liv när du tar i backen. Sen räcker det typ att någon cyklar på dig så dör du. Men man överlever fallet...

vilken spelkonsol är bäst tycker ni ps2 eller xbox? ärhar varit utan tvspel allt för länge nu så jag ska köpa ett.. men vilken är bäst?

Jens_von_Helvette skrev:
vilken spelkonsol är bäst tycker ni ps2 eller xbox? ärhar varit utan tvspel allt för länge nu så jag ska köpa ett.. men vilken är bäst?
Xboxen har bäst grafik. Men PS2:an har coolast spel... Gå på PS2.... Skulle aldrig byta min PS2:a mot en xbox...

Ok. Nu behöver jag hjälp... Jag har efter ett mindre utbrott slutat köra mc-skolans uppdrag pga. upprepade misslyckanden... :mad: Gjort massa uppdrag en stund... Men nu har jag begett mig tillbaka till mc-skolan... :gnissla HUR gör jag för att göra en stoppie som är tillräckligt lång för att nå fram till platsen mellan konerna där man ska stanna??? :huvet Min stoppies börjar ju svänga hela tiden så jag når inte fram... :4skrika Jag försöker hålla analogspaken så rakt det går men det hjälper inte... :( :fatta!

Hur gör man?? :huvet :Bugar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...