Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nja, 1200m på bakslangen. stoppie på 11 sec (med bmx cykel)Ronta skrev:Äre ingen som har kört nån Wheelie änn..??Lååång wheelie..!!!
starholk skrev:nja, 1200m på bakslangen. stoppie på 11 sec (med bmx cykel)
MHK skrev:Nära för mig!
Var ska du flytta nånstans? In till stan kanske?![]()
PenDragon skrev:Du är den första personen jag sett skriva det.
Samtliga jag känner som lirat spelet säger att det är det sämsta hittills.
The only real console is Nintendo btw.
PS2-handkontrollerna passar barn 1-10 år.
Angående att det enbart finns på PS2 finns det dels emulatorer och dels säkerligen en PC-release på G.
om du tar bmx:en och cyklar runt på bakhjulet i en cirkel kan du hålla på nästan hur länge som helst. jag cyklade nästan 3min men det blir ju inte så lång sträcka för det går ju inte så fort.Ronta skrev:Jag har klarat göra stoppie i 9 sec... Wheelie har jag klarat 3692,47 Feet i 1,23 min.. (båda med BMX)
starholk skrev:om du tar bmx:en och cyklar runt på bakhjulet i en cirkel kan du hålla på nästan hur länge som helst. jag cyklade nästan 3min men det blir ju inte så lång sträcka för det går ju inte så fort.
Santo skrev:Fan vilket FEEET spel!! Coolt att det är Samuel L Jackson som är den korrupta polisens röst![]()
Blev utdragen i bushen av honom så nu glider jag omkring på vischan bland bönderna. En bonne satt på min veranda och när jag gick fram till honom fjärta han och gick därifrån![]()
Alla mina "hoods" som jag slagits för försvan![]()
Som någon annan frågade, var fan får man tag på vanen som behövs när man ska göra inbrott?![]()
Anthrax skrev:Såg att man behöver en flyg-licens för att komma ut på start- och landnings-banan.
Hur, var och när får man tag på en sån? Finns det fler licenser att ta?
vågen skrev:köpte PS2 och san andreas i fredags, menmen... TV'n kommer inte förän 25'e så spelet ligger hos en polare... han har väl klarat det om en timme![]()
Poacher skrev:DE var hare krishna
Jag tror man fick nån bonus om man tog ihjäl allihop, men minns inte vad.
Remus skrev:Parkera din bil nära vaktkuren.. Hoppa upp på bilens tak, sen upp på kurens tak & in på startbanan.. Står ett litet plan du kan använda en bit in..
Om man dödade den första så följde alla andra efter en har jag för mig...amullo skrev:Hemsidestips
http://www.gouranga.com
Står lite kul om San Andreas.
Det fanns i GTA och GTA2 en 8-9 personer som gick på rad.
kunskapsfråga
Vilka var figurerna och vad hände när man dödade dem?![]()
Det har inte med certifikatet att göra. Det beror på att du inte kommit långt nog i spelet för att låsa upp den staden ännu...Santo skrev:Om du flyger ovanför San Fierro utan flygcert, kommer det stridsflygplan och skjuter ner dig![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |