Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

H4 skrev:
Jävlar vad slimmad och liten den var. Mycket najsigare :tummenupp Bra köp!

Hur mycket får man pröjsa för den?

Har du lirat online något? Hur är det?

Kostade 1495:-.
Nope, inte testat att spela online än.

Jag har ett oöppnat WRC4 man kanske skulle prova på också...
-näää, kör GTA ett tag till :P

Jävlar, var du tvungen att visa bild på hur nya ps2 såg ut :mad: Nu måste jag ju köpa ett sånt också och lacka om det så det matchar det gamla :( Var 1495:- det billigaste du hittade?

Dee_cati skrev:
Jävlar, var du tvungen att visa bild på hur nya ps2 såg ut :mad: Nu måste jag ju köpa ett sånt också och lacka om det så det matchar det gamla :( Var 1495:- det billigaste du hittade?

Hehe.
Jepp, billigaste jag hittade.

Nicco skrev:
finns det ingen cross?

Klart det finns. :fakta

100% muscles, 100% stamina 0% fat...

I'm looking totaly ripped. :yoparty

Jag var ute igår och tjackade det nya PS2, självklart med San Andreas till, fan va grymt det är!

Ganska bra att om man kör hoj länge så ökar kompetensen så är det mindre chans att man klotar.

Asroligt Spel.

amullo skrev:
Ganska bra att om man kör hoj länge så ökar kompetensen så är det mindre chans att man klotar.

Asroligt Spel.

Skjutsade du bögen eller? :hihi
Samma sak händer när du använder vapen och annat märkte jag, du blir träffsäkrare.

När man blir tillräckligt säker på att köra bil kan man ställa upp i tävlingar och vinna casg :yoparty

Markus skrev:
Skjutsade du bögen eller? :hihi
.
:confused: :va

Nix. Snodde en av de sportigare hojarna och provade lite.. Verkar som att man kan köra bra mycket fortare än i VC.. Där var det större krav på snabba reaktioner och hojarna i SA verkar kunna svänga bättre.. Speciellt i högre hastigheter. :)

Va fin nya ps2 var, det gammla är ju en riktig fet klump.
Men nu när man har en gammal är det ju ingen idé att byta.

amullo skrev:
:confused: :va

Nix. Snodde en av de sportigare hojarna och provade lite.. Verkar som att man kan köra bra mycket fortare än i VC.. Där var det större krav på snabba reaktioner och hojarna i SA verkar kunna svänga bättre.. Speciellt i högre hastigheter. :)

Ok, det kommer ett riktigt humoristiskt uppdrag där du ska köra mycket hoj. Det var efter det jag blev uppgraderad.
Hittade en PCJ600 igår, trodde inte den skulle vara med i det här spelet?
Är det någon som klarat low ride tävlingen som CJ's syrras snubbe hjälper en in i?

didjik skrev:
Kan rekomendera gta san andrea roligt har lira. Mycket bättre än dom andra i serien gta. Det är MYCKET större än vice city
Du är den första personen jag sett skriva det.
Samtliga jag känner som lirat spelet säger att det är det sämsta hittills.
The only real console is Nintendo btw.
PS2-handkontrollerna passar barn 1-10 år.
Angående att det enbart finns på PS2 finns det dels emulatorer och dels säkerligen en PC-release på G.

PenDragon skrev:
Angående att det enbart finns på PS2 finns det dels emulatorer och dels säkerligen en PC-release på G.

Jasså, "dom" kan inte ha bra sinne för spel då.

PenDragon skrev:

GTA III är ju rena skämtet... Mulet hela tiden och ingen karta, känns som om man är vilse i Manchester.

San Andreas har helt klart potential att bli minst liak bra som VC, vi får se hur det blir. Temat är ganska smalt med NWA, Low Riders, Gängklotter, Drive by's men jag tror nog det kan bli riktigt riktigt bra.

Är det någon som har "insider info" om när Playstation portable kommer ut. PÅ webhallens hemsida står det bara under 2004. men man undrar ju :va , det är en måste ha grej liksom. :yoparty

PenDragon skrev:

De är inte riktigt kloka de du har pratat med va? SA är ruskigt grymt även om man saknar vercetti men när du har lirat några timmar (många timmar) och lärt dig hantera gubben ordentligt (finns många tricks) så är det oöverträffat. Och sen bara en sån grej som att flyga privatjet och bli nedskjuten av Mig's eller vad det nu är :) Finns oöverträffad potential i det här spelet och jag slutar bara lira när tummarna inte klarar mer :D
Pc-release är på G men inte detta året iaf, får nog vänta till februari skulle jag gissa på om man följer den gamla trenden.

Nån som vet om man kan flyga attackplanen? Och nån som vet vart skåpbilen står, den som behövs till alla inbrott? Letar som en galning men hittar den inte :(

Licens?

Såg att man behöver en flyg-licens för att komma ut på start- och landnings-banan.

Hur, var och när får man tag på en sån? Finns det fler licenser att ta?

Markus skrev:
Är det någon som klarat low ride tävlingen som CJ's syrras snubbe hjälper en in i?

Såklart :)

Just nu slåss jag mest om mark/områden. Skitball. Bra tryck i eldstriderna :P

Fan vilket FEEET spel!! Coolt att det är Samuel L Jackson som är den korrupta polisens röst :yoparty

Blev utdragen i bushen av honom så nu glider jag omkring på vischan bland bönderna. En bonne satt på min veranda och när jag gick fram till honom fjärta han och gick därifrån :hihi

Alla mina "hoods" som jag slagits för försvan :confused:

Som någon annan frågade, var fan får man tag på vanen som behövs när man ska göra inbrott? :va

Therudeboy skrev:
Gamemania i Värnamo, lite långt för din del :tungan Om 5 timmar är spelet mitt, men jag kommer få vänta hela dagen imorgon ändå innan jag får spela då man flyttar hela dagen imorgon :( Men sen ska jag fan sitta hela helgen och lira 24/7 :yoparty

Nära för mig!

Var ska du flytta nånstans? In till stan kanske? :fyllisar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP