Hojar ni ägt och ångrar ni sålde?

KTM RC8, vill ha igen....

Aprilia RSV Mille -02.

Köpte den ny -04 och körde den i 6 säsonger. Gjorde ont i magen när jag hjälpte till att lasta upp den på köparens släp.

Min egenhändigt byggda Triumph bonneville -65 chopper med 245 bilbaksula ångrar jag att jag sålde.

KTM 380SX: Snabbast i sandgropen, långsammast på banan, men alltid med störst flin. :D

Aprilia mille 03, den saknar jag. En riktigt kanonhoj :)

Bifogat

• Bild 004.jpg
    Bild 004.jpg
    257.2 KB · Visningar: 149
Last edited:
Hårt trimmad RD350 YPVS som såldes till underpris straxt innan de började bli eftertraktade igen :(

125an var magisk!
ed320111203162d07.jpg

Enda hojen av alla jag ägt, som jag verkligen skulle ha velat ha kvar: Min förra Yamaha MT-01... Inte bäst på någonting, men den hade själ :yoparty
Tyvärr tillät inte ekonomin att behålla den också :död

Ducati 916.. klart, den utgjorde grundplåten till huset så den försäljningen gav mycket tillbaka.. men saknar den mycket o ofta

125an var magisk!
ed320111203162d07.jpg

:tummenupp Köra 125 cross är nåt som man kan älska en sekunden bara för att hata i nästa sekund.

Jag ångrar inte en enda hojförsäljning eftersom jag hela tiden köpt annat för pengarna och men det är ändå många av mina gamla hojar jag skulle vilja ha kvar om jag haft oändligt med pengar. Dessutom är de flesta gamla hojar bättre i minnet än den dagen man får chans att köra en liknande igen.

RD500 med tonvis med godis. Hade precis köpt ett TZR250 chassie att husera motorn i men hade inget garage att vara i och bygga. Såldes i delar då kassan började sina.

RD500 med tonvis med godis. Hade precis köpt ett TZR250 chassie att husera motorn i men hade inget garage att vara i och bygga. Såldes i delar då kassan började sina.

Samma här! Saknar min RD500 massor! :huvet

Även min tidigare R6´a kan jag sakna ibland..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT