Hoj Snack Tack!

Magiulbetar

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Harleydavidsson Sportster
Inte ska jag gnälla men, detta är faktiskt ett Hoj forum. Om vem som körde kines eller från mars är ingen så intresserad av. Håll er till Hoj snacket, trådarna blir flera sidor med rena skit snacket som man faktiskt kan diskutera på andra sajter. För många bra forum har sabbats på detta Viset. Blir rena lunarstorm tillsist.

MVH
ABC123 :fyllisar

Försök att oxå inse att man måste kunna diskutera annat oxå. Därav finns det ett "Off Topic" forum. Detta forum t.ex handlar om just MC snack. Här i görs nya trådar relaterade till MC.

Jag kan ta bort OT, men det skulle bli för stramt då och för seriöst. Måste vara en bra blandning.

Magiulbetar skrev:
Inte ska jag gnälla men, detta är faktiskt ett Hoj forum. Om vem som körde kines eller från mars är ingen så intresserad av. Håll er till Hoj snacket, trådarna blir flera sidor med rena skit snacket som man faktiskt kan diskutera på andra sajter. För många bra forum har sabbats på detta Viset. Blir rena lunarstorm tillsist.

MVH

Det enklaste hade väl då varit om den som startar tråden fokuserar på det som har med ämnet att göra nämnligen bil som försöker rejsa med hoj vid rödjus.. Att då lägga till en massa totalt oviktigt men lika störande "extrainfo" var ju det som fick det att ta hus i helvete!

Säger som Bingo(som i många andra trådar varit min motpart):
" Yttrandefriheten är grundlagsskyddad och det är mig veterligen ingen som ifrågasätter den. Däremot förväxlas den ofta med friheten att yttra sig utan att bemötas."

Magiulbetar skrev:

MVH

Ähum. Detta är faktiskt ett sporthojsforum för att vara mer exakt :7peta

Magiulbetar skrev:

MVH
Hahaha kul skämt :tummenupp :D

Magiulbetar skrev:

MVH

:1pajas

SSDD skrev:
Yep!!

Prick på Sörru! :fakta

hehe.. Jag tänkte gå in på HD:s hemsida för att se hur sportstern ser ut..
tänkte inte efter utan skrev www.hd.se
.....kunde inte låta bli att garva friskt när jag såg anonsen överst!

Bifogat

• hd.jpg
    hd.jpg
    55.5 KB · Visningar: 118
På sporthojsspråk är den hmmm..... mindre sportig.....

hahah! Jag refererar allt annat än riktigta sporthojar som gräsklippare, t.ex supermotard, gamla stånkor osv... De kan köra ut på en äng utan att man skulle ana annat än att de håller på att klippa gräset. :tummenupp

Swedie skrev:
De kan köra ut på en äng utan att man skulle ana annat än att de håller på att klippa gräset. :tummenupp

Så är det, motardförare är oftast mer talangfulla än sporthojsåkare och vurpar inte. När ni är ute i gräset så slipper vi ana vad ni gör där, vi vet :D .

(Ett skämt för dom som inte förstod det)

Swedie skrev:
hahah! Jag refererar allt annat än riktigta sporthojar som gräsklippare, t.ex supermotard, gamla stånkor osv... De kan köra ut på en äng utan att man skulle ana annat än att de håller på att klippa gräset. :tummenupp
Skulle f-n våga köra ut på gräs med Min "Sporthoj" , med gat däck och mest vrid straxt ovanför tomgång, samt en koppling som finns på lastbilar normalt , så är det skitlätt att göra ett "lappkast" :rofl speciellt om det är lite fuktigt... Nä enda gången jag accepterar gräs är istället för stolpar,betong och andra uppstickande föremål är när man sladdat omkull..... Då är en gräsäng oslagbar! :tummenupp

Varför inte sluta gnälla och ha en av varje sort istället :)

Ena dagen vill man ligga på tanken, andra dagen kanske man vill
"cruisa" på en HD?

hehe!

Ja nu åker jag annat också, beroende på vad jag e sugen på. Men om man skulle hårddra "sporthoj" på detta forum skulle det nog inte bli så många kvar har jag en svag aning om. Men lite skoj är det att så många svarar hehe och flyter ut i lite allt möjligt. :tummenupp

Gemet skrev:
Varför inte sluta gnälla och ha en av varje sort istället :)

Ena dagen vill man ligga på tanken, andra dagen kanske man vill
"cruisa" på en HD?

Kolla en till som har tänkt!!! :tummenupp

( men det är svårt att köpa hela HD-kulten, därav en fröken hd)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti