Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller HELT med, (Hoppas inte frugan kollar i tråden nu...)SSDD skrev:Kolla en till som har tänkt!!!![]()
( men det är svårt att köpa hela HD-kulten, därav en fröken hd)
OT-forumet är till för att alla trådar som inte är direkt MC-relaterade ska läggas i. På så sätt kan övriga mappar hålla bättre kvalitet samtidigt som vi får ett trevligt ställe för allmänna diskussioner. Den här tråden hör hemma i OTMagiulbetar skrev:Inte ska jag gnälla men, detta är faktiskt ett Hoj forum. Om vem som körde kines eller från mars är ingen så intresserad av. Håll er till Hoj snacket, trådarna blir flera sidor med rena skit snacket som man faktiskt kan diskutera på andra sajter. För många bra forum har sabbats på detta Viset. Blir rena lunarstorm tillsist.
MVH
ABC123![]()
Gemet skrev:Håller HELT med, (Hoppas inte frugan kollar i tråden nu...)
Det ända jag har som är HD orginal på min Sportster är den trimmade 1200:an
och bakbromsen. För att glädja dom "riktiga" sporthojsåkarna så har jag faktiskt fälgar och bromsar från en CBR900, framgaffeln från KTM osv..
Rätt king att ha 75 Hk vid 2500 varv
Det där kommer du nog få äta upp i framtidenSwedie skrev:hahah! Jag refererar allt annat än riktigta sporthojar som gräsklippare, t.ex supermotard, gamla stånkor osv... De kan köra ut på en äng utan att man skulle ana annat än att de håller på att klippa gräset.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |