Hoj i Täby NYSS..........

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Man blev ju LITE glad när man hörde ljudet av en hoj aldeles nyss när jag o tjejerna var ute o gick ! :)

En "sporthojare" såg jag att det var......yngsta tjejen tyckte han/du hade för lite kläder på sig/dig !!! :rolleyes:

Kul att se...det är ju iaf 18 NOVEMBER idag !! :yoparty :tummenupp

Hoppas det gick bra o köra.....o att du inte skulle åka nån längre sträcka..........:rolleyes:

Prillan73 skrev:
2617679 Man blev ju LITE glad när man hörde ljudet av en hoj aldeles nyss när jag o tjejerna var ute o gick ! :)

En "sporthojare" såg jag att det var......yngsta tjejen tyckte han/du hade för lite kläder på sig/dig !!! :rolleyes:

Hoppas det gick bra o köra.....o att du inte skulle åka nån längre sträcka..........:rolleyes:

Ja? Jag kom precis hem från min runda, blev ett par mil.. Fortfarande sommar ju.. :yoparty

Kom hem efter en underbar tur på crossen! Äntligen är oskudlen tagen på den! Fyfan va kul det var! helt otroligt.

Sep skrev:
2617681 Ja? Jag kom precis hem från min runda, blev ett par mil.. Fortfarande sommar ju.. :yoparty

Du bor ju i söder !! :tungan
Jo jag VET det ÄR ju varmt......o läste nån annanstans att fok varit ute o kört idag.......men det var iaf härligt att se !! :yoparty

Kör fortfarande till jobbet, det är ju nästan sommar, bara lite mörkare.
Alla hojar man möter är enögda bilar dock.
/u

Tjaa, de va ju värmerekord i Visby för 2:a halvan av november igår, så varför inte!!??

Kan man börja åka på våren när tempen snokat sig upp över nollstrecket så går de ju åka nu me, aningens mörkare bara..

Prillan73 skrev:
2617679 Man blev ju LITE glad när man hörde ljudet av en hoj aldeles nyss när jag o tjejerna var ute o gick ! :)

Det va jag du såg, en vit/röd hoj, vita adidas byxor o svart sh-munktröja, inte så kallt faktiskt :)
SKulle ta en tur till preem o tanka upp den inför vinterförvaringen men det vart liksom inte riktigt av, ryktes med av känslan o iväg bor det :D

Last edited:
Jag var ute en sväng med hojen idag.. lite småhalt men det funkar ju med Motard :)

Jag såg en som var ute och körde i Halmstad igår när det regna :bow

Prillan73 skrev:

He he inte var det jag även om hojen är offroadutrustad för tillfället!

Den är tyvärr nyligen avställd pga ekonomin inte tillåter dubbdäck, får leka med grabben istället!:D

Här i söder hade vi 12 grader och solsken :tummenupp

Lite fuktiga vägar annars hade man nästan kunnat dra på lite också..

Prillan73 skrev:

Not guilty... Men önskar att det var:)

kamikaze.MC skrev:
2617727 Det va jag du såg, en vit/röd hoj, vita adidas byxor o svart sh-munktröja, inte så kallt faktiskt :)
SKulle ta en tur till preem o tanka upp den inför vinterförvaringen men det vart liksom inte riktigt av, ryktes med av känslan o iväg bor det :D

Det var nog inte att det skulle vara kallt som min dotter syftade på med "för lite kläder" :tungan
Hon är VÄL medvetan vad man SKA ha på sig när man kör hoj ! :D

Hoppas du hade en skön tur och tur att inget hände !! :tummenupp

Tog en repa i dag med.. Lite trisst då man får putsa om hojen 1 gång till. Men det var det värt.. :tummenupp

Jag har inte sätt någon hoj ute här i Örebro-trakten på länge!
men de har ju inte vart så bra väder häller direkt:(

MAD BOY skrev:
2618771 Tog en repa i dag med.. Lite trisst då man får putsa om hojen 1 gång till. Men det var det värt.. :tummenupp

Hehe det där känner jag igen, har sagt "det här är sista turen för säsongen nu jag lovar" i säkert 2 månader men det GÅR inte hålla sig borta, va precis ute nu igen. Man vaknar liksom till lite, måste ju ha nåt att tänka tillbaka på när vintern börjar :)

Varför har folk ställt av? Är ju ingen snö! :)

Edit: Är det någon i söderort som kör fortfarande, så är det bara säga till...hänger alltid med:tummenupp

Last edited:
Helt sjukt.. Var ute i dag oxå.. Sverige börjar bli trivsamt!! Skita ner miljön mer.. Mer växhusefekt!!!!:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman