"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Hoppas killen klarade sig.
http://www.yourdailymedia.com/media/1152615094/Pursued_Motorcyclist_Taken_Out_
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FUBAR skrev:2298831Hoppas killen klarade sig.
Antagligen en sån som sitter och halvsover bakom ratten...RedEye skrev:2298844Aj.
Såg inte killen i bilen blåljusen på polisbilen kanske? Nä, istället för att flytta åt höger kör jag om bilen framför... (Om nu blåljus var igång och så vidare)
Jo det är sjukt.!ante skrev:2298870tycker detta är sjukt, i vissa trådar pratar vi om hur mycket vi hatar motorcykel tjuvar och vad dom förtjänar! likadant med folk som kör motorcykel påverkad av alkohål och liknande!
Men nu är en stackars kille bli jagad av polisen är det så puttinuttit och synd om honom! Ibland förstår jag mig inte på det här forumet!
Men jag tycker det e tragiskt för killen att ev få sluta sina dagar på det här viset! hoppas han klarade sig någorlunda ialla fall!
!ante skrev:2298870
Men nu är en stackars kille bli jagad av polisen är det så puttinuttit och synd om honom! Ibland förstår jag mig inte på det här forumet!
!ante skrev:2298870tycker detta är sjukt, i vissa trådar pratar vi om hur mycket vi hatar motorcykel tjuvar och vad dom förtjänar! likadant med folk som kör motorcykel påverkad av alkohål och liknande!
Men jag tycker det e tragiskt för killen att ev få sluta sina dagar på det här viset! hoppas han klarade sig någorlunda ialla fall!
Issue skrev:2298903Och varför tror du att den här killen stulit hojen eller druckit alkohål?![]()
Kanske bara handlar om en fortkörning![]()
Issue
Edit, Kazim va snabbare![]()
Ankan skrev:2299335Sicken nolla, det går inte att skylla den smällen på bilisten.
Skrev ju att möjligheten finns, ledsen om du misstolkade mig! Tragisk ifall han "bara" körde förfort och ville kunna komma undan. Hade JAG kört förfort hade jag garenterat stannat för polisen och tagit mitt straff i alla fall.Kazim73 skrev:2298899Var står det att det är en hojtjuv??? Eller att han är drogad..eller så...???
Visst, jag är flerspråkig, men kan inte just DET språket på filmen...
Tänk om han bara körde för fort, och ville komma undan.?
Har jag fel....rätta mig....
!ante skrev:2299417Skrev ju att möjligheten finns, ledsen om du misstolkade mig! Tragisk ifall han "bara" körde förfort och ville kunna komma undan. Hade JAG kört förfort hade jag garenterat stannat för polisen och tagit mitt straff i alla fall.
!ante skrev:2298870tycker detta är sjukt, i vissa trådar pratar vi om hur mycket vi hatar motorcykel tjuvar och vad dom förtjänar! likadant med folk som kör motorcykel påverkad av alkohål och liknande!
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |