Hojåkare + polisjakt = aj

Synd att inte hojåkaren såg att bilen faktiskt blinkade för omkörning...

Men å andra sidan...om det nu var polisjakt...?? Då hade ju bilföraren dålig koll....borde ju ha hållt sig lååångt åt höger istället.... :va

tycker detta är sjukt, i vissa trådar pratar vi om hur mycket vi hatar motorcykel tjuvar och vad dom förtjänar! likadant med folk som kör motorcykel påverkad av alkohål och liknande!

Men nu är en stackars kille bli jagad av polisen är det så puttinuttit och synd om honom! Ibland förstår jag mig inte på det här forumet!
Men jag tycker det e tragiskt för killen att ev få sluta sina dagar på det här viset! hoppas han klarade sig någorlunda ialla fall!

RedEye skrev:
2298844 Aj.
Såg inte killen i bilen blåljusen på polisbilen kanske? Nä, istället för att flytta åt höger kör jag om bilen framför... (Om nu blåljus var igång och så vidare)
Antagligen en sån som sitter och halvsover bakom ratten... :näsblod

!ante skrev:
2298870 tycker detta är sjukt, i vissa trådar pratar vi om hur mycket vi hatar motorcykel tjuvar och vad dom förtjänar! likadant med folk som kör motorcykel påverkad av alkohål och liknande!

Men nu är en stackars kille bli jagad av polisen är det så puttinuttit och synd om honom! Ibland förstår jag mig inte på det här forumet!
Men jag tycker det e tragiskt för killen att ev få sluta sina dagar på det här viset! hoppas han klarade sig någorlunda ialla fall!
Jo det är sjukt.
Hojtvuvar och rattfyllerister borde verkligen få vad dom förtjänar.
Synd om killen som krashar, hoppas han klarade sig.

:confused:

!ante skrev:
2298870

Welcome to thunderdome!

.
.
.
.

Var står det att det är en hojtjuv??? Eller att han är drogad..eller så...???

Visst, jag är flerspråkig, men kan inte just DET språket på filmen...

Tänk om han bara körde för fort, och ville komma undan.?

Har jag fel....rätta mig....

!ante skrev:
2298870 tycker detta är sjukt, i vissa trådar pratar vi om hur mycket vi hatar motorcykel tjuvar och vad dom förtjänar! likadant med folk som kör motorcykel påverkad av alkohål och liknande!

Och varför tror du att den här killen stulit hojen eller druckit alkohål? :va
Kanske bara handlar om en fortkörning :7peta

Issue

Edit, Kazim va snabbare :yoparty

Issue skrev:
2298903 Och varför tror du att den här killen stulit hojen eller druckit alkohål? :va
Kanske bara handlar om en fortkörning :7peta

Issue

Edit, Kazim va snabbare :yoparty

Om det nu "bara" var en fortkörning och han ville komma undan, då har han gjort ett val. Det valet resulterade i en krasch...SYLL SÄLF!!!

Kazim73 skrev:
2298899 Var står det att det är en hojtjuv??? Eller att han är drogad..eller så...???

Visst, jag är flerspråkig, men kan inte just DET språket på filmen...

Tänk om han bara körde för fort, och ville komma undan.?

Har jag fel....rätta mig....
Skrev ju att möjligheten finns, ledsen om du misstolkade mig! Tragisk ifall han "bara" körde förfort och ville kunna komma undan. Hade JAG kört förfort hade jag garenterat stannat för polisen och tagit mitt straff i alla fall.

!ante skrev:
2299417 Skrev ju att möjligheten finns, ledsen om du misstolkade mig! Tragisk ifall han "bara" körde förfort och ville kunna komma undan. Hade JAG kört förfort hade jag garenterat stannat för polisen och tagit mitt straff i alla fall.

Tycker Att killen Får skylla sig själv! har man valt att dra snuten så får man ta sitt straff, Den som är med i leken får leken tåla !

Sen får man hoppas att de gick bra med han , :( men de ser inte så låvande ut med alla träd å skit vid vägkanten ,

Ta hand om er i Trafiken och stanna alltid då du blir av blinkad av polisen..................... eller inte ! :fatta! :tuttar

//David

Tänk er att om räcket han drog in i var ett vajerräcke istället. Det hade nog varit en ruskig syn när hans vänstra ben hade slitis i bitar :död

bryter man mot lagen får man i mina ögon skylla sig själv. visst den dagen kanske kommer att jag försöker mig på samma sak, men om det då skulle hända något skulle iaf inte jag tycka synd om mig själv.

till saken hör att jag tycker inte ett dugg synd om killen med tanke på att han gjorde sitt val & misslyckades. däremot hoppas jag att han klarade sig :)

!ante skrev:

Hmm.. hoppas du inser att detta är ett forum baserat på verkliga människor, inte en homogen klump där alla har samma åsikter. I mina öron känns det lite konstigt att prata om sh.com som sjukt för att olika åsikter från olika individer kommer upp i olika trådar.

O sen undrar man ju lite om du inser hur mycket dubbelmoral sista delen av ditt inlägg osar...

//Henke

Back