hojåkare har fula rövar...

Nu skickar du ju bara elaka PM om hur sårad du är och vilken hemsk människa jag är, så jag vet inte om det är en särdeles bra idé. Jag vill inte ha ett rakbladsoffer på mitt samvete.

ja är väl inte elak, bad ju bara om en bild på din röv=P jag är ju inta alls sårad, jag tycker ju sånt här e kul! å jag vet att jag inte är perfekt, men feta lår vet ja att jag inte har, och det va det enda som skulle bevisas;) kom igen! lägg upp en bild nu för fan! annars blir jag tvungen att kalla dig fegis;):tuttar

Men alltså...? :va
Den här tråden handlade ju om hojåkande killars rövar? :confused:

Som sagt, absolut inge fel på ridtjejers rövar:tummenupp

Men alltså...? :va
Den här tråden handlade ju om hojåkande killars rövar? :confused:

apapapap! lite för mycket sug och önsketänkande här va?:va läs första inlägget noga, han nämner om både om hojåkande tjejer och killars bakdelar. Ingen är utesluten!:mattias

Edit: Lie-mannen: bra tänkt men lite sent;)

Som sagt, absolut inge fel på ridtjejers rövar:tummenupp

apapapap! lite för mycket sug och önsketänkande här va?:va läs första inlägget noga, han nämner om både om hojåkande tjejer och killars bakdelar. Ingen är utesluten!:mattias

Edit: Lie-mannen: bra tänkt men lite sent;)

"JAG kan iaf tycka att världens snyggaste rövar sitter på tjejer som kör sporthoj eller rider.
Vet ingenting just om mansrövar, men är det så, att vi har mest bara slapparsel? Nog använder man ju föfan röven när man rejsar?!"

Om du läser första inlägget igen, så handlade de fula rövarna alltså om killarna.. Alltså behöver ingen tjej bry sig på sin röv, i detta fallet...

"JAG kan iaf tycka att världens snyggaste rövar sitter på tjejer som kör sporthoj eller rider.
Vet ingenting just om mansrövar, men är det så, att vi har mest bara slapparsel? Nog använder man ju föfan röven när man rejsar?!"

Om du läser första inlägget igen, så handlade de fula rövarna alltså om killarna.. Alltså behöver ingen tjej bry sig på sin röv, i detta fallet...

Men var fan säger han "har hojkillar fula rövar?"?:huvet

Först säger han att en tjejkompis till honom tycker att "hojåkare" har fula rövar, här nämns inget om kön.

Sen säger han vad han tycker om tjejer som kör hojs rövar, dvs hur snygga de är, och sen vad han tycker om killar som kör hojs rövar, dvs att han inte vet vad han ska tycka.

Diskussionen är öppen för tycke om båda könen. sådeså!:mattias

Men var fan säger han "har hojkillar fula rövar?"?:huvet

Först säger han att en tjejkompis till honom tycker att "hojåkare" har fula rövar, här nämns inget om kön.

Sen säger han vad han tycker om tjejer som kör hojs rövar, dvs hur snygga de är, och sen vad han tycker om killar som kör hojs rövar, dvs att han inte vet vad han ska tycka.

Diskussionen är öppen för tycke om båda könen. sådeså!:mattias

Nej, för om han säger "hojåkare" och sen nämner tjejerna i samband med snygga rövar, då återstår ju bara killarna, såvida där inte råkar vara nån hermafrodit som kör.... :brinnerup

Nej, för om han säger "hojåkare" och sen nämner tjejerna i samband med snygga rövar, då återstår ju bara killarna, såvida där inte råkar vara nån hermafrodit som kör.... :brinnerup

men näeje! han kanske säger vad han tycker om tjejer.. det utesluter väll inte att vi andra får säga det? "nä men han har ju redan sagt att tjejer som kör hoj har snygga rövar då får inte vi säga att vi tycker det?":va

men näeje! han kanske säger vad han tycker om tjejer.. det utesluter väll inte att vi andra får säga det? "nä men han har ju redan sagt att tjejer som kör hoj har snygga rövar då får inte vi säga att vi tycker det?":va

Men åååh... Jag ger mig inte... JAG tycker att tråden gäller killrövar, eftersom det redan är klargjort att tjejer som kör hoj tydligen har snygg röv.

Jag känner igen gnället, hon har inte relaterat det till MC-åkning än. Tror jag gömmer denna tråd om hon nu mot förmodan börjar surfa SH härifrån..

Jag känner igen gnället, hon har inte relaterat det till MC-åkning än. Tror jag gömmer denna tråd om hon nu mot förmodan börjar surfa SH härifrån..

Du menar att hon tycker att du har ful röv, men hon vet inte varför den är ful? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT