hojåkare har fula rövar...

1. HDs har ju V-twin eller vad det kallas, tar ju ut vibrationer
2. de flesta HD's har ju myyycket mjukare sadlar som tar upp det mesta vibrationer.
:rolleyes:;)

1.Gosse! Du kan få åka med på tanken en sväng om du gillar när det kittlar :brynad
Hela hojen är suddig när den står på stödet med motorn igång. :D

2. "Mjukare sadlar" Hrmf :mad:

Det är inte din syn som strular lite? ;)

Nä jag tror inte det. Det verkar mera vara som att kolvarna står still och motor med vidhängade ramdelar jumpar runt. :va
Men det är bra, ingen bakomvarande kan läsa regnumret. :fakta

Det där vill jag se! men tyvär gillar jag inte kännslan när det kittlar på det sättet, men nu fattar jag varför du har HD;)
:hihi

Apap! Du kan får hela SH:s motardgäng på dig nu. Men jag håller med, det är sjukt skönt. HD:s höga andrahandsvärde besannar den himlastormade känslan. :fakta

Men hur känns det för dig, som sitter på pungen och duttar nipplarna mot tanken? :va

Så fort jag lämnar den här tråden kommer den att bli en raggningstråd nu när damerna har anlänt. Men jag ska göra mitt bästa för att sabba det :mad:

Last edited:
Apap! Du kan får hela SH:s motardgäng på dig nu. Men jag håller med, det är sjukt skönt. HD:s höga andrahandsvärde besannar den himlastormade känslan. :fakta

Men hur känns det för dig, som sitter på pungen och duttar nipplarna mot tanken? :va

Så fort jag lämnar den här tråden kommer den att bli en raggningstråd nu när damerna har anlänt. Men jag ska göra mitt bästa för att sabba det :mad:

got to be carefull from now on!:hihi

jag får min sexuella del av åkandet också!:D får ju ligga.. i kurvor;)

Men sen för den delen kittlar det helt på min honda när man varvar och accar så bra som man gör:D så iofs kan man ju vara ärlig om att jag ändå kan förstå dig lite även om min honda antagligen inte "vibrerar" lika mycket som din HD:)

ja har ridit hela mitt liv och åker hoj och ja har då fan snygg röv iaf.

finns många killar med fula rövar, tror inte det är enbart hojåkare. men det finns minst lika många killar med fina rövar som är hojåkare. så tycker inte det är något generellt bland just hojåkare. :tummenupp

fast min röv är ändå bara snyggast. ;):arsele:D

tycker ni är lite fel ute i den här tråden.

Hojåkare har oftast snygga rövar, hojförare är en annan femma....

19656_5318.jpg

Fördjävla snygg. Är avis på båten! Dock inte på underhållet. :näsblod

Tack. Jo jag tycker hon är rund och go, men ändå med skärpa i linjerna. Jag var lite orolig vid våruppstarten 2000, men hon startade på första som vanligt. Så det verkade inte finnas ngn 2000-bugg i Seffle-tändkulan.
Bilden är när jag backar in på träbåtsträffen i vasahamnen i lördags.
Man måste ju flasha en snygg akter.

Last edited:
Haha, ni är fan sjuka hela bunten. Dock kul läsning.

Tror inte röven har något med hojåkning att göra, mer med träning eller gener. :)

Tack. Jo jag tycker hon är rund och go, men ändå med skärpa i linjerna. Jag var lite orolig vid våruppstarten 2000, men hon startade på första som vanligt. Så det verkade inte finnas ngn 2000-bugg i Seffle-tändkulan.
Bilden är när jag backar in på träbåtsträffen i vasahamnen i lördags.
Man måste ju flasha en snygg akter.

du får ta med båden upp till kungshamn/smögen så vi kan dörja färsk makrill..:D

Härdad blir den iaf om man köra husa motard.
Första veckan kan man kanppt gå/sitta normalt.

Haha, ni är fan sjuka hela bunten. Dock kul läsning.

Tror inte röven har något med hojåkning att göra, mer med träning eller gener. :)

haha förvånad? det är sh vi pratar om:D

Men jag tror nog att det mest är gener och så kan man typ påverka lite med träning.

Haha.. Sjukt rolig diskussion... Men jag måste nog hålla med, "hoj-åkare" har väldigt snygga rumpor.. I´m one of them ;) Kör man SH känns det väl som om man måste träna upp den vid dåliga gener.. Annars funkar det ju inte.. Stället gör ju sitt att fula ner den men det är där ens fantasi får vara med på ett hörn ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT