Hojåka i LUGNT tempo.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Det gick ju bra de i alla fall de få meter grus du körde. Blir nog kanon på torsdag. Vi har ganska många medlemmar i norrort också så du är välkommen. Kom förbi 4/6 då jag jobbar eller 6/6 då vi har nationaldagstur eller någon annan dag.
Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. :) Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?

Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.

- - - Updated - - -

Det gick ju bra de i alla fall de få meter grus du körde. Blir nog kanon på torsdag. Vi har ganska många medlemmar i norrort också så du är välkommen. Kom förbi 4/6 då jag jobbar eller 6/6 då vi har nationaldagstur eller någon annan dag.
Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. :) Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?

Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Solen skiner!
Är det någon som ska ut och köra idag så kan jag tipsa om att träffas på Rapido MCK, Skansbacken 4 vid Gullmarsplan.
Öppet som vanligt från kl 18, kom före eller efter hojturen och ta en fika eller en burgare.

Välkomna!

/Jocke
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Solen skiner!
Är det någon som ska ut och köra idag så kan jag tipsa om att träffas på Rapido MCK, Skansbacken 4 vid Gullmarsplan.
Öppet som vanligt från kl 18, kom före eller efter hojturen och ta en fika eller en burgare.

Välkomna!

/Jocke
Tjena. Drar torsdagsturerna igång från Rapidos igen
Nästa vecka e jag på
 

Pelle S

Bombrepa.se
Gick med
10 Jan 2005
Ort
Hägersten
Hoj
Speed Triple
Finns det något intresse för en onsdagskörning i lite lugnare tempo?
Samling 17,30 Shell/McD Hallunda nu på onsdag.
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Hej! Jag tycker att vi ska styra upp lite körningar nu!
Jag tycker även vi ska ha några regler hur vi beteer oss vid gruppkörning!
*En person leder gruppen.
*Personen som kör sist gör tummenupp vid uppsamling om allt är okej.
*vill man ändra sin plats under körningen så kör man om med god marginal på lämpligt ställe. Detta gäller inte siste man.
*Vill nån avvika så ska ledaren få veta det, man viker alltså inte av bara sådär.
*Vi kör ej över 30 km/h för fort på vägar från 50 Km/h o h uppåt. Ingen av oss vill ju bli av med sitt körkort.

Fyll gärna på med mer saker som kan vara bra att ha som regler!
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Skadar aldrig att påminna om det här. Blir mycket enklare och säkrare för alla. :tummenupp
Hoppas kunna hänga med nästa vecka. för jädra körigt den här veckan :crash
Var, När, Hur brukar ni träffas nuförtiden?
 

off

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Sverige - Spanien
Hoj
Suzuki SV1000S -03, Honda CBR600 F3 -97, Hyosung GT 650 -09, BMW f650 -99, BMW K75 - 94, Honda CBR 125R -04
Någon som ska ut idag? Tänkte åka ut och testa nya vrålåk, bmw f650. Så kommer gå väldigt lugnt tills man får tillbaka andra från verkstan.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top