Hojåka i LUGNT tempo.

Reset000

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2012
Ort
Sthlm
Hoj
En dekaltrimmad en..
Det blir bra!
Bara för att förtydliga, det är Skogskyrkogården va? Typ vid en av ingångarna som ligger längs med nynäsvägen? Eller har jag missuppfattat?
 

Challenger

Ny medlem
Gick med
5 May 2013
Ort
Söderort
Hoj
Italiensk Drömhoj
Ja det stämmer! Skogskyrkogården längs nynäsvägen, Vid frukostvagnen och blomsteraffären om du tittar på google maps.
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Någon som ska ut och köra torsdag så vill jag tipsa om ett bra ställe att samlas.
Hojfiket på Skansbacken 4 vid Gullmarsplan. Funkar andra dagar också från kl 18 men nu på torsdag så öppnar vi redan kl 17 så ni hinner med en hamburgare eller en fika innan turen.

/Jocke
 

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Ort
Märsta
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Precis slutat jobbet och tänkte ut å rasta lilla blå.
Någon som tänker samma sak? :hej
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Japp först blir det hoj träff hos Rapido som har öppet hus med en massa kul. Sen blir det åka av.
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Ska iväg så fort killen åkt till jobbet när det nu blir. Ska försöka ta mej till Rapidos träff. :)
 

Thomas_W

Ja inte bitter
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Steninge Hills
Hoj
Triumph Street Triple R -14, Honda CB600 F Hornet -98
Tycker dock att Rapidos öppna hus var en liten besvikelse jämfört med förra årets som var riktigt bra. Då var hela den lilla parken full av utställare och provkörning av hojar mm i den andra ändan. Nu var parken tom så när som på Rapidos eget tält och grill och några få utställare i den andra ändan. Hade ju hoppats på den där grymt goda viltkebaben som dom serverade förra året. :(
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Tack till er som kom till Öppna Huset på Rapido. Tråkigt om någon blev besviken men förra året hade vi MC-mässa och i år ett vanligt Öppet Hus vilket vi informerade om. Hoppas alla hade trevligt och kom gärna förbi andra dagar också. Det är öppet från kl 18 varje dag!
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Tyckte det verkade trevligt även om jag knappt pratade med nån förren jag skulle åka hem och en trevlig Rapidos kom fram och snackade lite och jag visade mej från min bästa socialt tafatta sida.
"Så du kör grusmaskin."
"Ja."
*pinsam tystnad* :3freak

Men ni hade ordnat med bra väder att köra i och jag gillade fotoutställningen. :) Missade dock totalt att det var provkörning av hojar. Hade varit kul att testa nån.
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Tror jag såg dig när du kom och när du åkte, visst stod du på grusplanen? Det var ju i alla fall modigt, de flesta ställer sig utanför på asfalten. Du är välkommen tillbaka så kan vi terrorisera dig med fler frågor :7peta
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. :) Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?

Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.
 

Thomas_W

Ja inte bitter
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Steninge Hills
Hoj
Triumph Street Triple R -14, Honda CB600 F Hornet -98
Jo, jag förstår att det var ett mindre öppet hus i år men jag var såååååå sugen på den där viltkebaben igen :) . Tycker det är kul ändå att ni lägger ner den tiden att göra saker som engagerar folk. :krama

Tack till er som kom till Öppna Huset på Rapido. Tråkigt om någon blev besviken men förra året hade vi MC-mässa och i år ett vanligt Öppet Hus vilket vi informerade om. Hoppas alla hade trevligt och kom gärna förbi andra dagar också. Det är öppet från kl 18 varje dag!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top