Hojåka i LUGNT tempo.

Hej tjejen. Så svår är du inte. Kommer ihåg dig från tjejkursen för några år sedan och ett visst dike som du hamnade i när du körde lite fel i skogen. Du behöver inte prata bara lyssna. Det finns tillräckligt med snackepellar ändå :D

Haha! Så man har gjort ett intryck iallafall. Vet inte om jag ska se just det som bra eller dåligt dock... :brinnerup:gnissla

Blir ju kanonväder imorgon :) Någon som ska ut och snurra? Kan tänka mig en tur ner på södra sidan från 11-12 och framåt. Har ju bara kört bil på Bulten i år........

Tyckte det stod någonstans att den skulle börja 13.30. kan det stämma? Hur länge kör dom? Hela dagen är öppen för mig just nu och det blir varmare senare delen av dagen så jag är flexibel tidsmässigt.....

Håller på och dammsuger bilen och ska byta däck på den (kör dubbfritt....) och få på sommar-däcken.
Sen blir det en tur. Tar nog 1-2 timmar till så bortåt 15-16 drar jag ut från Märsta och förmodligen vidare söderut.

Håller på och dammsuger bilen och ska byta däck på den (kör dubbfritt....) och få på sommar-däcken.
Sen blir det en tur. Tar nog 1-2 timmar till så bortåt 15-16 drar jag ut från Märsta och förmodligen vidare söderut.

I dagsläget ser det ut som att vädret inte kommer att tillåta körning - för min smak/del - förrän på eftermiddagen på söndag. Vi kan ju stämma av närmare, vore kul att sluta upp.

Ingen som vill ut och ta en tur imorgon på eftermiddag/kvällen? ska vara fint och varmt enligt smhi och yr. :7peta

Jag satsar på att komma ut på torsdag samt fredag, på eftermiddagen. Enligt yr.no bjuder dagarna på mycket sol och temperaturer mellan 12 - 16 grader :rofl:lol

Hej! :hej
Jag följer gärna med på en tur idag efter kl 16 om det blir nåt. Söder som norr spelar ingen roll.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025