Hojåka i LUGNT tempo.

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hej tjejen. Så svår är du inte. Kommer ihåg dig från tjejkursen för några år sedan och ett visst dike som du hamnade i när du körde lite fel i skogen. Du behöver inte prata bara lyssna. Det finns tillräckligt med snackepellar ändå :D

Haha! Så man har gjort ett intryck iallafall. Vet inte om jag ska se just det som bra eller dåligt dock... :brinnerup:gnissla
 

Thomas_W

Ja inte bitter
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Steninge Hills
Hoj
Triumph Street Triple R -14, Honda CB600 F Hornet -98
Blir ju kanonväder imorgon :) Någon som ska ut och snurra? Kan tänka mig en tur ner på södra sidan från 11-12 och framåt. Har ju bara kört bil på Bulten i år........
 

Thomas_W

Ja inte bitter
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Steninge Hills
Hoj
Triumph Street Triple R -14, Honda CB600 F Hornet -98
Tyckte det stod någonstans att den skulle börja 13.30. kan det stämma? Hur länge kör dom? Hela dagen är öppen för mig just nu och det blir varmare senare delen av dagen så jag är flexibel tidsmässigt.....
 

Thomas_W

Ja inte bitter
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Steninge Hills
Hoj
Triumph Street Triple R -14, Honda CB600 F Hornet -98
Håller på och dammsuger bilen och ska byta däck på den (kör dubbfritt....) och få på sommar-däcken.
Sen blir det en tur. Tar nog 1-2 timmar till så bortåt 15-16 drar jag ut från Märsta och förmodligen vidare söderut.
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Håller på och dammsuger bilen och ska byta däck på den (kör dubbfritt....) och få på sommar-däcken.
Sen blir det en tur. Tar nog 1-2 timmar till så bortåt 15-16 drar jag ut från Märsta och förmodligen vidare söderut.

I dagsläget ser det ut som att vädret inte kommer att tillåta körning - för min smak/del - förrän på eftermiddagen på söndag. Vi kan ju stämma av närmare, vore kul att sluta upp.
 

Challenger

Ny medlem
Gick med
5 May 2013
Ort
Söderort
Hoj
Italiensk Drömhoj
Ingen som vill ut och ta en tur imorgon på eftermiddag/kvällen? ska vara fint och varmt enligt smhi och yr. :7peta
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Jag satsar på att komma ut på torsdag samt fredag, på eftermiddagen. Enligt yr.no bjuder dagarna på mycket sol och temperaturer mellan 12 - 16 grader :rofl:lol
 

Reset000

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2012
Ort
Sthlm
Hoj
En dekaltrimmad en..
Hej! :hej
Jag följer gärna med på en tur idag efter kl 16 om det blir nåt. Söder som norr spelar ingen roll.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top