Hojåka i LUGNT tempo.

Jag åker gärna med om ni ska åka nån kväll i veckan... jobbar i södertälje och kan vara på Rosenhill på 10 min :)

Ingen som ska ut idag?

Med lite tur så får jag tillbaka hojjen från verkstaden imorgon, då tar jag gärna en tur! Skulle fått den idag efter service men det behövdes beställa delar från Holland... Hämtar den vid 17. Något förslag på mötesplats/rutt? Kanske kan köra ut på Värmdö och ta båtarna över till Vaxholm sen Bogan och hemåt, eller något helt annat?

Ahaa en tråd för åka i lugnt tempo, då kanske jag vågar haka på nån gång :tummenupp

Har bytt ut min 347kg Suzuki M1800 mot en 210Kg Ducce Diavel som är "lite" mer körvänlig :D

Skönt väder idag! Min hoj är inte begåvad med ABS (och jag är en nybörjare) så det blir kapellet på, och hemmakväll för mig.

Är sugen som fan att ta en tur här i dagarna? Någon som håller med eller är bågarna under vinterförvaring redan? :7peta

Är sugen som fan att ta en tur här i dagarna? Någon som håller med eller är bågarna under vinterförvaring redan? :7peta

Vad är det här "vinterförvaring"?
Jag har ont med pengar till soppa :crash, kanon väder just nu och ska vara hela nästa vecka också! Så det är bara pendla med hojen just nu. Får inte vrida mer än 25% på gasrullen just nu :hihi

Äre nån som ska tjöra imårn? Känner ev. för lite glassigt tempo :hej

Nån som tänker åka lite på fredag? Är ledig och ska mixtra lite med fuggarna på min maskin och behöver ut å testa lite, sällskap är kul. :tuttar

Jag dyker upp jag också och hänger med på en sväng om inte Jp lr nån dyker upp som vill köra lite snabbare tempo :)

Tack för idag . Hoppas alla kom hem.
Själv blev det poliskontroll för mig ute i skogen på Ingarö . Men jag charmade honom.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman