Hojåka i LUGNT tempo.

Eftersom ingen mer svarat här så kör jag med jP och de andra på "the dark side". Det får bli en annan gång Miss-A om inte du också hakar på norr ut?

Vi kör från skogis kl 11.00 till dalarö för att sen luncha på rosenhill. Dom som vill med får gärna hänga på

Kör en kortare runda i morgon om någon är sugen. Typ, Enhörna, Svartbro, Mariefreds-hållet, Laxne, Gnesta (fika) och hemåt. Tempo i "behålla-körkortet"-spannet. Kör från Shell Botkyrka 11.00 om någon vill haka.

Jag kör en runda i morgon fredag om någon är sugen. Mot Mariefreds-hållet, Laxne, Gnesta (fika) och hemåt. Tempo i "behålla-körkortet"-spannet. Kör från Shell Botkyrka 12.00 om någon vill haka.

Jag kör en runda i morgon fredag om någon är sugen. Mot Mariefreds-hållet, Laxne, Gnesta (fika) och hemåt. Tempo i "behålla-körkortet"-spannet. Kör från Shell Botkyrka 12.00 om någon vill haka.

Semester-glassare. Vissa behöver ju bidra till BNP-värdet medans resten av landet ligger på stranden :arsele
På med grushjulen till helgen istället, jag tänkte ta och lufta grisen på lördag.

BNP är överskattat ;-). Blir körning för mig i morgon också. Dock asfalt (eller blandat). Hinner/orkar inte byta hjul...

Några som vill med ut o brumma imorgon? Har 45 mil till service och tänkte väl dra av större delen av dem under morgondagen, möts på Mellqwist på söder vid 10 för lite frukost, upptankning och sedan söderut?

Inte för tidigt bara, jobbar och det är varmt :-) 1830 ? Rutt nja min hoj hittar till bulten skanssundet :-) men det går nog att övertala henne till andra vägar. Dalarö kanske ?

Som sagt, värmen är näst intill olidlig. Så lite senare vore inte dumt.

Back