Halvdampis
Medlem
Imorrn klockan 12 tänkte jag försöka ta en sväng, vore trevligt om några fler hade lust, tar gärna å kör några timmar med nån trevlig fika paus.
Tar gärna en sväng om inte vädret blir för dåligt.
Vart hade du tänkt åka? Mötas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Imorrn klockan 12 tänkte jag försöka ta en sväng, vore trevligt om några fler hade lust, tar gärna å kör några timmar med nån trevlig fika paus.

Kan utgå från shell/mcd norsborg och ta lite spontanvägar för att sedan dra oss till rosen.
Bara hoppas vädret blir lite bättre, men jag kör nog oavsett då jag inte kört på några dagar nu och hojjen kan ju inte bara stå och rosta sönder!![]()
Japp, andra sidan motorvägen från biltema
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.
Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Kom gärna med förlag på tid om ni vill haka på!
alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare.
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.
Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Kom gärna med förlag på tid om ni vill haka på!
Vart bär det av?

|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!