Hojåka i LUGNT tempo.

När börjar onsdagskörningarna ?
:va

Ja jag åker ut imorrn, blir nog en lite udda tur utöver hela Stockholm, syd-väst-norr. Så man kanske syns på vägen någonstans.

Om det inte blir en udda tur så kör jag bulten :P :yoparty Igen :rofl

Är de tnågon som kommer till Skogis kl 17:59 ?

Står och gråter ensam vid skogis:gråta

Kan dra ut tidigare än gårdagens förslag. Lika bra att passa på idag då det ska regna imorgon :gråta.

Kan dra ut tidigare än gårdagens förslag. Lika bra att passa på idag då det ska regna imorgon :gråta.

Regna imorgon? Jo, enligt SMHI så skall det komma någon millimeter under hela dagen. :)

Jag skall nog ut och köra ändå, jag har ju ny hoj. Förresten, har du också bytt hoj? Du hade väl en er-6n förut?

Regna imorgon? Jo, enligt SMHI så skall det komma någon millimeter under hela dagen. :)

Jag skall nog ut och köra ändå, jag har ju ny hoj. Förresten, har du också bytt hoj? Du hade väl en er-6n förut?

Men det blir kyligt som fasen i luften efter regnet :(. Får se om det blir av imorgon.
Japp det stämmer! :D

Sitter ensam vid rosenhill och det är bara pensionärer här :'(..

eeeey, jag var där, o jag är ungdomen själv! Tror jag såg när du drog iväg, eller såg bara en CBR åtminstone. Men drog i princip bara dit för o skänka pengar till rosen, var lite väl dålig temp i luften för någon vidare nöjeskörning i ventilerat skinnställ :näsblod Nu är hojen påställd fram till tisdag åtminstone, bara hoppas på mer värme och större uppslutning.

eeeey, jag var där, o jag är ungdomen själv! Tror jag såg när du drog iväg, eller såg bara en CBR åtminstone. Men drog i princip bara dit för o skänka pengar till rosen, var lite väl dålig temp i luften för någon vidare nöjeskörning i ventilerat skinnställ :näsblod Nu är hojen påställd fram till tisdag åtminstone, bara hoppas på mer värme och större uppslutning.

Förlåt! Var det en svart så! :näsblod

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...