Hojåka i LUGNT tempo.

Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
När börjar onsdagskörningarna ?
:va
 

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
Ja jag åker ut imorrn, blir nog en lite udda tur utöver hela Stockholm, syd-väst-norr. Så man kanske syns på vägen någonstans.

Om det inte blir en udda tur så kör jag bulten :p :yoparty Igen :rofl
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Är de tnågon som kommer till Skogis kl 17:59 ?
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Står och gråter ensam vid skogis:gråta
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Kan dra ut tidigare än gårdagens förslag. Lika bra att passa på idag då det ska regna imorgon :gråta.
 

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000XR -17
Kan dra ut tidigare än gårdagens förslag. Lika bra att passa på idag då det ska regna imorgon :gråta.

Regna imorgon? Jo, enligt SMHI så skall det komma någon millimeter under hela dagen. :)

Jag skall nog ut och köra ändå, jag har ju ny hoj. Förresten, har du också bytt hoj? Du hade väl en er-6n förut?
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Regna imorgon? Jo, enligt SMHI så skall det komma någon millimeter under hela dagen. :)

Jag skall nog ut och köra ändå, jag har ju ny hoj. Förresten, har du också bytt hoj? Du hade väl en er-6n förut?

Men det blir kyligt som fasen i luften efter regnet :(. Får se om det blir av imorgon.
Japp det stämmer! :D
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Sitter ensam vid rosenhill och det är bara pensionärer här :'(..

eeeey, jag var där, o jag är ungdomen själv! Tror jag såg när du drog iväg, eller såg bara en CBR åtminstone. Men drog i princip bara dit för o skänka pengar till rosen, var lite väl dålig temp i luften för någon vidare nöjeskörning i ventilerat skinnställ :näsblod Nu är hojen påställd fram till tisdag åtminstone, bara hoppas på mer värme och större uppslutning.
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
eeeey, jag var där, o jag är ungdomen själv! Tror jag såg när du drog iväg, eller såg bara en CBR åtminstone. Men drog i princip bara dit för o skänka pengar till rosen, var lite väl dålig temp i luften för någon vidare nöjeskörning i ventilerat skinnställ :näsblod Nu är hojen påställd fram till tisdag åtminstone, bara hoppas på mer värme och större uppslutning.

Förlåt! Var det en svart så! :näsblod
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top