Hojåka i LUGNT tempo.

Ja, det var en trevlig tur.
Synd bara att vissa ska hålla på o sabba för oss seriösa genom ideliga fortkörningar. :tungan

Du skulle hängt med till Skansundet och vidare, det var störtsköna vägar som Iridium tog med oss på!
Gahh....var ju lite tveksam till ytterliggare 2 timmar på RF'n, för att sen försöka hitta hem till Bålsta, men så här i efterhand ångrar jag att jag styrde hemåt...nåväl, går väl fler tåg?

Du skulle hängt med till Skansundet och vidare, det var störtsköna vägar som Iridium tog med oss på!

Glöm inte det spektakulära mötet med döden vi hade när vi väntade på färjan, de är farliga de där huggormarna haha

Tror Iridium fick med dödsormen på bild :)

Glöm inte det spektakulära mötet med döden vi hade när vi väntade på färjan, de är farliga de där huggormarna haha

Tror Iridium fick med dödsormen på bild :)

Ja, den hade kärat ner sig i mitt framdäck, undrar om den tände på de slitna kanterna eller det fina mönstret... :-)

Det lär väl varit er vi stötte på vid skanssundet, ni satt vid ett träd och sov =)

Vi tog igen oss efter ormchocken ;-)

Hmm rubrikändring gör att vi kanske bör starta en ny tråd "Medel och snabb turer i Sthlm" som stämmer bättre in på tempot vi hade ut till Skanssundet...

Last edited:
Tänkte rulla ut lite imorgon vid 18 med skjuts så det blir rätt lungt tempo, någon annan som tänkt ge sig ut?

Om det inte regnar imorgon så kan folk som vill åka komma till Skogås kl 18.00. Tanken är att åka här på södra sidan. Tempot är Lungt! Joina om ni vill :)

Back