Hojåka i LUGNT tempo.

Vi kan göra det, men tanken är ändå att alla ska köra ihop. Dom som kör lite fortare ligger längst fram som vanligt, men de blir nog lite vänta på oss andra hela tiden. Men det är ändå inte ett jäätte högt tempo. Ni raceputtar är så jäkla snabba så vi hinner inte med för 5 öre:(

Jag tänkte åka på lite ärenden, så jag kan inte följa med! Men samla ihop ett gäng och åk!

Jp jag har skrivit och begärt att namnet ska ändras men den personen har inte gjort det ännu. Jag har försökt att ändra den men det går inte?

Bra grabbar! Se nu till att få en trevlig körning :) kanske ses på rosenhill sen, ev kommer jag ner dit om några timmar för en fiiiiika!

Pirate: kan vara, folk har ju en tendens att dyka upp utan att skriva det! :) men kanske inte så kul att stå där själv och hoppas att ngn kommer..:(

Absolut! Ska ut till täby nu innan, så kan tippa på att de blir runt 13

Vi står vid skogis nu om någon vill hänga på.

Fick lite förhinder så jag kan hann inte dit till 11. Stannar ni vid rosenhill ett tag eller någon annanstans?

edit: sticker mot rosen och hoppas på det bästa, får se om jag hittar er :)

edit2: mitt nummer är 0733641497 om någon i körningen ser detta får ni gärna smsa vart ni är :)

Last edited:
Så.. detta är tråden "mycket snack o liten verkstad" ? :tungan

Jp: ibland får man förhinder.. Men va inte ledsen.. Vi ska köra igen på onsdag kväll ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra