Hojåka i LUGNT tempo.

Nä, vi tar nog bilen, så jäkla varmt att traska runt i hojkläder!

Inte omöjligt. Kanske inte om det är lika tokvarmt. Det blir så dyrt att klippa bort svettiga skinnbrallor efter varje åk.

Kan man ens åka hoj i 28 graders värme och fortfarande kunna svänga i kurvor. Jag fick värmeslag sist och fick panikbromsa i en kurva där jag inte riktigt just då tänkte svänga i.. Farligt i sån värme!

Kan man ens åka hoj i 28 graders värme och fortfarande kunna svänga i kurvor. Jag fick värmeslag sist och fick panikbromsa i en kurva där jag inte riktigt just då tänkte svänga i.. Farligt i sån värme!

Brukar väl mest vara när man står still som det är jobbigt, svalkar ju när man kör =)

Okej, för er som är sugna så kör jag, gubblasse och Fredde_n från parkeringen vid Haninge Golfhall kl 11. Blir en söderrepa ut mot Torö, lite experimentell väg, oklart om vi kommer fram =)
Tempot blir nog medel till högt.

Denna grupp är långsamt tempo så ni vet till nästa gång. Jag startade den för att vi som åker lite långsammare kan träffas och åka tillsammans. Vill man köra fort så får ni skapa egen åkning.
För här går det långsamt :):)

App, fick förklarat för mig att ni brukade dela upp er i två grupper? Men då vet jag =)

Denna grupp är långsamt tempo så ni vet till nästa gång. Jag startade den för att vi som åker lite långsammare kan träffas och åka tillsammans. Vill man köra fort så får ni skapa egen åkning.

Om hela tråden är för långsamt tempo kanske det borde nämnas i trådens namn?

Vad är det som gäller idag? Ser ut att vara varmt idag med blir det någon tur kanske bada längst vägen?

Back