Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kyckling skrev:
Nu kom jag på vad vi glömde prata om på mötet :4skrika
Jaja, får ta det nån annan gång :3freak

Men säg då!!! :fatta!

Jag kom också på en LITEN detalj. Vet inte varför jag förträngt det... :tungan
Jag kommer med största sannolikhet inte kunna vara med på Sporthojfesten eftersom vårt lilla barn är beräknat till 15:e augusti...
Så det är tveksamt om Åsa släpper iväg mig till Fiskeboda i 2 dar. :D

Så ni får klara er utan mig. Men naturligtvis är jag med och planerar och förbereder. :tummenupp

Som ett intressant fenomen har jag upptäckt att just precis den helgen som vi planerar SH-festen så gifter sig min kära sambos syster! :3freak

Vad var den nu han den jävla Murphy sa? :huvet

Mattias650 skrev:

Jag kommer med största sannolikhet inte kunna vara med på Sporthojfesten eftersom vårt lilla barn är beräknat till 15:e augusti...

Så ni får klara er utan mig. Men naturligtvis är jag med och planerar och förbereder. :tummenupp
det tänkte jag på under mötet

Kjelle skrev:
Som ett intressant fenomen har jag upptäckt att just precis den helgen som vi planerar SH-festen så gifter sig min kära sambos syster! :3freak

Vad var den nu han den jävla Murphy sa? :huvet
ja kjelle då är det ju bara att förklara för henne vad som är viktigast här i livet.. om du nu inte törs det så lär hon väl bara gifta sig en av dagarna :D

Mattias650 skrev:

Inga problem!
Tag med familjen till festen!
Jag är en hejare på att förlösa. Om ni ber snällt tar jag med ett epidural-set också! :rullandeu

Tengils bil är ju dessutom i princip redan en kuvös, så allt är ordnat! :tummenupp

:rofl

Alternativ två är ju att se till att hon klämmer ur sig bäsen helgen innan.
Hänga upp gardiner ska tydligen vara ett bra sätt att sätta igång en förlossning har jag hört. Så överraska henne med nya gardiner veckan innan så blir hon först glad över presenten, sedan födnödig av att hänga upp dem. :tummenupp
Så kan du vara med på festen helgen efter och fira nytillskottet :)

Kjelles bröllopsproblem har jag inte riktigt löst än men fortsätter jobba på en lösning.

Kyckling skrev:
:rofl

Alternativ två är ju att se till att hon klämmer ur sig bäsen helgen innan.
Hänga upp gardiner ska tydligen vara ett bra sätt att sätta igång en förlossning har jag hört. Så överraska henne med nya gardiner veckan innan så blir hon först glad över presenten, sedan födnödig av att hänga upp dem. :tummenupp
Så kan du vara med på festen helgen efter och fira nytillskottet :)

Kjelles bröllopsproblem har jag inte riktigt löst än men fortsätter jobba på en lösning.
jag tycker nog att mattias problem är något värre än kjelles.. men det är olika hur man tycker :D

blom skrev:
jag tycker nog att mattias problem är något värre än kjelles.. men det är olika hur man tycker :D
Jag håller med dig om det, det är därför jag började med att försöka lösa Mattias problem.
Jag hoppades nästan att Kjelle skulle lösa sitt på egen hand :rolleyes: :D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...