Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
men du kan väl inte påstå att en herpes honda och en yamaha från 89 var snabbast.. spelar ju ingen roll för det syns ju inte på korten ialf :D därför kan man ta på det som är snyggt istl :D
Njae... Om vi säger såhär då. Det berodde ju helt på förarna :D
De som var snabbast var lite ganska så duktigt mycket snabbare än resten så de hade behövt köra riktiga sunkhojjar för att bli avhängda.

Kyckling skrev:
Njae... Om vi säger såhär då. Det berodde ju helt på förarna :D
De som var snabbast var lite ganska så duktigt mycket snabbare än resten så de hade behövt köra riktiga sunkhojjar för att bli avhängda.
var lite ganska så duktig... varberga slang..... ja men det har väl inget att göra med vad man tar kort på :D

Kyckling skrev:
Lite bilder från dagens aktiviteter :)
Kolla det är ju jag :) :yoparty
Skaplig sladd oxå :banana

Dax att berätta för alla att jag minsann drog på mig ett pris i HM'et i lördags. HM = "Hjälmarmästerskap". Trots riktigt usla starter (märkligt eftersom jag startade riktigt bra förra helgen) och en fet avåkning lyckades jag bärga sjätteplatsen totalt över fyra heat och inkasserade en flaska lyx5-56.

De som var snabbast i bägge klasserna körde faktiskt yammor. Förresten det märke som ådragit sig flest haverier den här vintern. Därefter kommer honda. Faktiskt är det så :fakta

Bifogat

• Mario.jpg
    Mario.jpg
    35.1 KB · Visningar: 38
Det var en bäbis där inne...
Har precis varit på ultraljud och sett något alien-liknande i Åsas mage. :yoparty

Så nu vet jag iallafall att hon inte bara är tjock. :D

Mattias650 skrev:
Har precis varit på ultraljud och sett något alien-liknande i Åsas mage. :yoparty

COOOOLT. Har nån kollat i blompas frus mage så det inte ligger en brevbärare eller nåt annat jox där :confused: :hihi

Mattias650 skrev:

ja det är fränt.. nu har ni bara ca 22 veckor kvar då :)

Mattias650 skrev:
Japp, snart halvlek! :tummenupp
Men för dig är det snart dags. Får du sätta fart om du ska hinna montera dit sidovagnen på Rättan! :tungan
det enda jag är lite orolig över är om det blir födsel när jag ska köra G-åsen.. men jag får väl köra fort då :)

blom skrev:
det enda jag är lite orolig över är om det blir födsel när jag ska köra G-åsen.. men jag får väl köra fort då :)

finns det inte läkare vid banan tror du? lär dig se möjligheterna och inte problemen så blir livet genast enklare :D

erik skrev:
finns det inte läkare vid banan tror du? lär dig se möjligheterna och inte problemen så blir livet genast enklare :D
jag vet inte riktigt men man känner ju anndra genom sig själv erik.. jag har absolut inga problem i livet. har du uppfattat det så eller? :arsele

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back