Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är hemma.. idag men jag måste ju hålla dig lite underhållen.. kjelle känner du liraren som var med i robinson.. läkaren från linde?Kjelle skrev:Faan, Danne, du måste ha minst lika tråkigt som jag på jobbet? Tur att det finns SH att sysselsätta sig med!![]()
blom skrev:är hemma.. idag men jag måste ju hålla dig lite underhållen.. kjelle känner du liraren som var med i robinson.. läkaren från linde?
åfan.. dålig skägg växt har han ialf...Kjelle skrev:Host host min klinikchef host.....
["Jag mötte Lassie" spelar i bakgrunden.....]
blom skrev:kjelle har ju vaknat efter vintern nu.. han är ju hetare an fan själv här på forumet
tycker jag är riktigt bra.. han behöver umgås med det lite yngre hojfolketMattias650 skrev:Ja, han har blivit en riktig forum-bitare!![]()
blom skrev:han behöver umgås med det lite yngre hojfolket![]()
mattias hur mås det med åsa då??? spyr hon och mår skit eller.. du ska få se att det här blir dina längsta *9 månader i dit livMattias650 skrev:bla, bla, bla...![]()
![]()
blom skrev:mattias hur mås det med åsa då??? spyr hon och mår skit eller.. du ska få se att det här blir dina längsta *9 månader i dit liv´det är värre än att vänta på hoj sesongen
![]()
![]()
![]()
aj fan tänkte inte på detMattias650 skrev:Åsa mår rätt bra nu faktiskt. Hon har mått ganska illa i några veckor men det verkar ha lugnat ner sig nu.
Det finns ju inget tråkigare än att gå och vänta. Så 9 månaders väntan är ju ingen höjdare. Men det blir säkert bra...![]()
Kanske ska förklara detta för de PBRare som inte var med på mötet...
Jag ska bli farsa i mitten av augusti!![]()
Så jag får väl köpa sidovagn till SVn nu.![]()
Du, jag hade hjälmskrap innan däcken släppte...Kjelle skrev:Hmmm...
Var det inte nyckelben du skrapade i somras??![]()
Och vilken reklam gör det i så fall för dina däck?![]()
om inte så blev det väl fel vinkelKyckling skrev:Det var hjämen jag skrapade...
Nyckelbenet gick i tre delar utan skrap... Måste varit felhärdat.![]()
Dessutom var det inte däcken som var problemet, snarare taskig gaffeljustering![]()
NÄMEN JÄTTEGRATTIS DÅ...Mattias650 skrev:Åsa mår rätt bra nu faktiskt. Hon har mått ganska illa i några veckor men det verkar ha lugnat ner sig nu.
Det finns ju inget tråkigare än att gå och vänta. Så 9 månaders väntan är ju ingen höjdare. Men det blir säkert bra...![]()
Kanske ska förklara detta för de PBRare som inte var med på mötet...
Jag ska bli farsa i mitten av augusti!![]()
Så jag får väl köpa sidovagn till SVn nu.![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |