Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Faan, Danne, du måste ha minst lika tråkigt som jag på jobbet? Tur att det finns SH att sysselsätta sig med! :tummenupp

Kjelle skrev:
Faan, Danne, du måste ha minst lika tråkigt som jag på jobbet? Tur att det finns SH att sysselsätta sig med! :tummenupp
är hemma.. idag men jag måste ju hålla dig lite underhållen.. kjelle känner du liraren som var med i robinson.. läkaren från linde?

blom skrev:
är hemma.. idag men jag måste ju hålla dig lite underhållen.. kjelle känner du liraren som var med i robinson.. läkaren från linde?

Host host min klinikchef host.....
["Jag mötte Lassie" spelar i bakgrunden.....]

det är ju inte många veckor kvar nu tills det är dax att köra i gen så det vore ju kul om fler vaknade till liv snart

Mattias650 skrev:
bla, bla, bla... :4skrika :D
mattias hur mås det med åsa då??? spyr hon och mår skit eller.. du ska få se att det här blir dina längsta *9 månader i dit liv :) ´det är värre än att vänta på hoj sesongen :4skrika :( :näsblod

blom skrev:
mattias hur mås det med åsa då??? spyr hon och mår skit eller.. du ska få se att det här blir dina längsta *9 månader i dit liv :) ´det är värre än att vänta på hoj sesongen :4skrika :( :näsblod

Åsa mår rätt bra nu faktiskt. Hon har mått ganska illa i några veckor men det verkar ha lugnat ner sig nu.

Det finns ju inget tråkigare än att gå och vänta. Så 9 månaders väntan är ju ingen höjdare. Men det blir säkert bra... :tummenupp

Kanske ska förklara detta för de PBRare som inte var med på mötet...
Jag ska bli farsa i mitten av augusti! :rullandeu

Så jag får väl köpa sidovagn till SVn nu. :D

Mattias650 skrev:
Åsa mår rätt bra nu faktiskt. Hon har mått ganska illa i några veckor men det verkar ha lugnat ner sig nu.

Det finns ju inget tråkigare än att gå och vänta. Så 9 månaders väntan är ju ingen höjdare. Men det blir säkert bra... :tummenupp

aj fan tänkte inte på det :rolleyes: :dummer kom på att jag kanske inte skulle sälja någe.. förlåt

men ialf.. camilla har spytt typ 5 gg under hela tiden så det är ju fint.. hon blev inte fet över röven heller, för det är ett skit dom blir ju aldrig av med det igen.. så bara fördelar så här långt :D

Kjelle skrev:
Hmmm...
Var det inte nyckelben du skrapade i somras?? :död
Och vilken reklam gör det i så fall för dina däck? :va
Du, jag hade hjälmskrap innan däcken släppte...
Nyckelbenet gick i tre delar utan skrap... Måste varit felhärdat. :D
Dessutom var det inte däcken som var problemet, snarare taskig gaffeljustering :rolleyes:

Last edited:
Kyckling skrev:
Det var hjämen jag skrapade...
Nyckelbenet gick i tre delar utan skrap... Måste varit felhärdat. :D
Dessutom var det inte däcken som var problemet, snarare taskig gaffeljustering :rolleyes:
om inte så blev det väl fel vinkel

Mattias650 skrev:

NÄMEN JÄTTEGRATTIS DÅ...

Mitten av Augusti har jag hört att det i princip bara föds världsledare i, hehe :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti