Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Just ja! Hur blev det?Kjelle skrev:Hur blev det egentligen med den jäkla mopeden??![]()
Du kan väl kicka igång den och köra upp den åt oss!fredrik_wt skrev:den är köpt har jag fått till svar(av blom)... ska ner en sväng i helgen.. så jag ska ta lite kort o lägga upp
rainman skrev:Du kan väl kicka igång den och köra upp den åt oss!![]()
![]()
blom skrev:jepp PBR äger en moppe![]()
jepp kjelle det innebär det..Kjelle skrev:Innebär det att kassan är skyldig någon pengar??
nej jag ligger inte ute med några pengar och vi har inte fått någon moppen än heller så det är lugnt.. jag har bara sagt att vi tar denKjelle skrev:Vi får väl fixa det på ett eller annat sätt. Du ligger alltså ute med 500 pix? Var finns själva moppen?![]()
Tror inte jag hinner fixa någon utbetalning idag. Räcker det om vi ordnar det nästa vecka?
blom skrev:jepp kjelle det innebär det..
fan jag är förkyld som ett polskt luderoch har massor att fixa tills i morgon.
det kan det tänkas vara men jag vet inte så mycket om polska luder så jag gissar att det är snorKjelle skrev:Fan, där lurade du mig nästan på en femhundring.
Förresten, tror du inte att det är något annat än snor som rinner ur näsan på polska luder??![]()
blom skrev:nu drar jag till gävle en stund..![]()
Kjelle skrev:Hörni krabbarna!
Vilket Pirelli-däck var det som Billy-pojken sålde billigt? Visst var det ett Dragon, men vilket? Evo? GTS??![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |