Hojåka i Örebrotrakten - the original!

rainman skrev:
Du kan väl kicka igång den och köra upp den åt oss! :D :tummenupp

jo men förmodligen :hihi
kommer upp lagom till sommarn i så fall... synd att den inte går in i min bil då hade vi slupit hämta den en extra sväng... men det var väl någon som hade pickup?? så slipper man åka med släp.. går iofs in i en voyager eller cheva transport också om man plockar ur stolarna.. om nån har en sån

Vi får väl fixa det på ett eller annat sätt. Du ligger alltså ute med 500 pix? Var finns själva moppen? :confused:

Tror inte jag hinner fixa någon utbetalning idag. Räcker det om vi ordnar det nästa vecka?

Kjelle skrev:
Vi får väl fixa det på ett eller annat sätt. Du ligger alltså ute med 500 pix? Var finns själva moppen? :confused:

Tror inte jag hinner fixa någon utbetalning idag. Räcker det om vi ordnar det nästa vecka?
nej jag ligger inte ute med några pengar och vi har inte fått någon moppen än heller så det är lugnt.. jag har bara sagt att vi tar den :)

blom skrev:
jepp kjelle det innebär det..

fan jag är förkyld som ett polskt luder :3freak och har massor att fixa tills i morgon.

Fan, där lurade du mig nästan på en femhundring.
Förresten, tror du inte att det är något annat än snor som rinner ur näsan på polska luder?? :D

Kjelle skrev:
Fan, där lurade du mig nästan på en femhundring.
Förresten, tror du inte att det är något annat än snor som rinner ur näsan på polska luder?? :D
det kan det tänkas vara men jag vet inte så mycket om polska luder så jag gissar att det är snor :D

JAg har förslag på hur effektkurvan skulle kunna se ut när vi är klara med trimmingen... Jacka kolven, dra pluggen, plana toppen!

Bifogat

• Bänkning för SPjpg.jpg
    Bänkning för SPjpg.jpg
    96.4 KB · Visningar: 43
Tengil, har du mycket Titan kvar?
Är ju nästan ett måste att byta ut så mycket som möjligt mot det. :)

Hörni krabbarna!
Vilket Pirelli-däck var det som Billy-pojken sålde billigt? Visst var det ett Dragon, men vilket? Evo? GTS?? :confused:

Kjelle skrev:
Hörni krabbarna!
Vilket Pirelli-däck var det som Billy-pojken sålde billigt? Visst var det ett Dragon, men vilket? Evo? GTS?? :confused:

Jag har köpt både EVO o GTS av honom,
han har även Diablo

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion