Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Ang moppe som kom upp för två sidor sen så har jag ordnat en för ynka 500:- om intresse finns kan ansvarig skicka ett PM. Har skickat PM till Blom, men jag vet inte vem som är ansvarig.

fredrik_wt skrev:
Ang moppe som kom upp för två sidor sen så har jag ordnat en för ynka 500:- om intresse finns kan ansvarig skicka ett PM. Har skickat PM till Blom, men jag vet inte vem som är ansvarig.
Vi ska ha möte nu i veckan, så posta gärna lite fakta här så kan vi återkomma med ett svar mot slutet av veckan. :tummenupp
Priset ligger ju rätt iallafall :D

låter skitbra :)

Jag kan tyvärr inte komma på mötet...
ska till karlstad på utbildning med gymmet... 12-13:e

Kyckling skrev:
Vi ska ha möte nu i veckan, så posta gärna lite fakta här så kan vi återkomma med ett svar mot slutet av veckan. :tummenupp
Priset ligger ju rätt iallafall :D

ja.... jag vet inte så mkt.... :va

Guld färgad, trasig hastighetsmätare, sist den var igång toppade den 30 km/h i nerförsbacke, medvind och kissnödig. accar som era R1 or! (eller inte ? )
ny gasvajer, ev smygpunka?. lite sega reglage. sist vi körde med den spottade den olja på mina brallor genom det stälbara munstycket (tror det kom där ifrån?)

Kyckling skrev:
Det är ju en tvitakt!!! :kocko
Erik köpte sig en tvitakt, för "den är sååå lätmekad"
Och det var ju en evinnerlig tur det, för meka är ungefär allt han gjort sedan han köpte den :rolleyes:
Men visst, alla har vi ju olika uppfattning om vad vi vill göra med våra hojjar.
Själv vill jag köra med den

Lättmekat är det... Nu har jag bara ett problem (som jag känner till i alla fall...), antingen är det fel på min multimeter eller så är CDI-boxen skrot. Det sistnämnda verkar mest troligt och även dyrast...

Har du köpt crossgrej, eller?
Jag kan låna farsans XT, för Rettan får stå ett par månader till (tills jag har råd att försäkra den).

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025