Mattias650
Örebroare
blom skrev:och varför brutus?
Va skönt det ska bli när vi kan börja åka hoj istället för att skriva konstiga inlägg på Sporthoj.com!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag vill nu bara bli frisk.. var på jobbet i tre tim idag sen blev det hemgång.. sitter och kollar lite olika motarder mm..Mattias650 skrev:Va skönt det ska bli när vi kan börja åka hoj istället för att skriva konstiga inlägg på Sporthoj.com!![]()
Kyckling skrev:Vad har jag sagt om att äta konstiga svampar!? Du ska låta bli det![]()
Du blir så skum annars![]()
jaja för mig så får du gärna heta farmor anka men du kommer alltdi att vara RONBrutus skrev:Nåt måste jag ju göra. Jag testade lite polsk vodka istället, men jag blir så jävla våldsam av sprit.
Varför inte?
Jag kallas ju Brutus av en del här nere i storstan och sen så klingar det bättre än Rodentboy....
Någon på mitt gamla jobb tyckte jag var lik Brutus i Karl-Alfred..så nu vet ni...
fredrik_wt skrev:jävlar vilken tråd!!
Tänkte starta en tråd om Örebro, men jag använde den lustiga sökfunktionen först![]()
jag vill också vara med och åka hoj!! nyinflyttad student här i örebro. verkar ju finnas mkt trevligt folk.
Inte kvar på universitetet men hojarna står kvar i ett förråd på studentgatan. Vad pluggar du?fredrik_wt skrev:jo som det ser ut nu så saknar jag en viktigt grej (men jag har en fiat)
Blir ju inte direkt fett som student....![]()
Men det ligger på listan att fixa nån "frän" offroad.
kul att det finns liite hojfolk i vartfall! då får man ju i vilket fall som helst höra o se lite.
EDIT: jo jag har en crecent compact som går i 30 i nerförsbacke![]()
Men då räknas man ju in i moppefucko gänget o det vill man ju inte.![]()
Vi beslagtar härmed din cresent compact enligt tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=29345fredrik_wt skrev:jo som det ser ut nu så saknar jag en viktigt grej (men jag har en fiat)
Blir ju inte direkt fett som student....![]()
Men det ligger på listan att fixa nån "frän" offroad.
kul att det finns liite hojfolk i vartfall! då får man ju i vilket fall som helst höra o se lite.
EDIT: jo jag har en crecent compact som går i 30 i nerförsbacke![]()
Men då räknas man ju in i moppefucko gänget o det vill man ju inte.![]()
blom vakar ,ser och agerar...fredrik_wt skrev:jag vill inte ha studielån.. det löser sig alltid endå =)
problemet är inte direkt att köpa hoj, utan att äga den...
å andra sidan behöver jag inte köpa nån... jag har ett ärende i ett förråd i natt på student gatan
(läser FEK A, hela ekonomi programmet)
eftersom vi har några motarder i klubben.......fredrik_wt skrev:får man vara med er o åka med offroad/supermotard förresten??
är ju inte direkt sporthoj i den bemärkelsen![]()
rainman skrev:Vi beslagtar härmed din cresent compact enligt tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=29345![]()
Välkommen till stan förresten![]()
då hämtar vi den.. du får 1500:- för denfredrik_wt skrev:jo visst problemet är bara att den står i Valdemarsvik (2,5h i bil enkel resa, 6 mil söder om Nrk) sen har den inte varit igång på ett år nu. med andra ord i behov av viss service.
fredrik_wt skrev:jo visst problemet är bara att den står i Valdemarsvik (2,5h i bil enkel resa, 6 mil söder om Nrk) sen har den inte varit igång på ett år nu. med andra ord i behov av viss service.
rainman skrev:Klart man vet vart Valdemarsvik ligger, har en massa lumparpolare därifrån!
Ni pratar lite lustigt där, gör du det med?![]()
![]()
fredrik_wt skrev:absolut inte... här pratas det rikssvenska...![]()
jag kan både prata rent och säga R.
rainman skrev:Din familj är säkert inflyttad, eller så är du en bortbyting eller nåt![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |