Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Mattias650 skrev:
Tyskarna gör bra musik, en del god öl men dom är inte så bra på krig och mc-byggen!!! :fatta!
Inte :va
Det krävdes bara resten av världen emot dem för att få pisk på 40talet iaf..... Jag tror att om BMWs M-avdelning fick i order att bygga en bra hoj skulle det inte bli kattskit :fakta Det handlar mest om tråkig ledning. Det de är sämst på är väl ändå musik (Halloween såklart undantaget!) :fatta!
 
Supermoto skrev:
Inte :va
Det krävdes bara resten av världen emot dem för att få pisk på 40talet iaf..... Jag tror att om BMWs M-avdelning fick i order att bygga en bra hoj skulle det inte bli kattskit :fakta Det handlar mest om tråkig ledning. Det de är sämst på är väl ändå musik (Halloween såklart undantaget!) :fatta!
ja där sa du något.. varför låter dom inte M bygga.. och då inte med boxer motor
 
Supermoto skrev:
Inte :va
Det krävdes bara resten av världen emot dem för att få pisk på 40talet iaf..... Jag tror att om BMWs M-avdelning fick i order att bygga en bra hoj skulle det inte bli kattskit :fakta Det handlar mest om tråkig ledning. Det de är sämst på är väl ändå musik (Halloween såklart undantaget!) :fatta!

Förvisso krävdes det några miljoner soldater för att få stopp på dom men dom lärde ju sig inte första gången utan gjorde samma miss en gång till...

Å tysk musik ÄR bra. Så ÄR det! :fatta!
 
Mattias650 skrev:
Förvisso krävdes det några miljoner soldater för att få stopp på dom men dom lärde ju sig inte första gången utan gjorde samma miss en gång till...

Å tysk musik ÄR bra. Så ÄR det! :fatta!
lite bra ialf :)
 
en BMW M-hoj har jag funderat över också...
Det är ju bara ett :va


Men det lär nog fortsätta så... Men jag tycker Aero's hoj är asfrän :fakta
 
blom skrev:
ja där sa du något.. varför låter dom inte M bygga.. och då inte med boxer motor

Det e ingen boxermotor, det är bara väldigt stora kraschpuckar... :kocko :arsele :D
Och dessutom, vad har du helst; BOXER-shorts eller Y(zf)-front?? Eller kör du kanske med string... :D
 
Om någon undrar varför PBRs hemsida inte fungerar just nu kan jag meddela att de håller på att flytta webbhotellet till ett annat företag.

Förhoppningsvis ska sidan vara uppe igen imorgon.

Jag hoppas att vi även i fortsättningen får ligga kvar på hotellet gratis.
Men skulle det ske någon förändring så säger jag till.
 
Ännu en gråa, regnvåt härlig vinterdag i Närke. :tomten
Men det är ju inte minusgrader iallafall...

EDIT:
I profilen till vänster: "Joinade" ...
Va fan är det för svengelska? :fatta!
 
Mattias650 skrev:
Ännu en gråa, regnvåt härlig vinterdag i Närke. :tomten
Men det är ju inte minusgrader iallafall...

EDIT:
I profilen till vänster: "Joinade" ...
Va fan är det för svengelska? :fatta!

Det är ett ypperligt exempel på svengelska så sluta klaga :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top