Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:


ORD!!!!!Mattias650 skrev:Tyskarna gör bra musik, en del god öl men dom är inte så bra på krig och mc-byggen!!!![]()
InteMattias650 skrev:Tyskarna gör bra musik, en del god öl men dom är inte så bra på krig och mc-byggen!!!![]()
Det handlar mest om tråkig ledning. Det de är sämst på är väl ändå musik (Halloween såklart undantaget!) 
ja där sa du något.. varför låter dom inte M bygga.. och då inte med boxer motorSupermoto skrev:Inte![]()
Det krävdes bara resten av världen emot dem för att få pisk på 40talet iaf..... Jag tror att om BMWs M-avdelning fick i order att bygga en bra hoj skulle det inte bli kattskitDet handlar mest om tråkig ledning. Det de är sämst på är väl ändå musik (Halloween såklart undantaget!)
![]()
Supermoto skrev:Inte![]()
Det krävdes bara resten av världen emot dem för att få pisk på 40talet iaf..... Jag tror att om BMWs M-avdelning fick i order att bygga en bra hoj skulle det inte bli kattskitDet handlar mest om tråkig ledning. Det de är sämst på är väl ändå musik (Halloween såklart undantaget!)
![]()

lite bra ialfMattias650 skrev:Förvisso krävdes det några miljoner soldater för att få stopp på dom men dom lärde ju sig inte första gången utan gjorde samma miss en gång till...
Å tysk musik ÄR bra. Så ÄR det!![]()
blom skrev:ja där sa du något.. varför låter dom inte M bygga.. och då inte med boxer motor
NoicE skrev:en BMW M-hoj har jag funderat över också...
Det är ju bara ett
Men det lär nog fortsätta så... Men jag tycker Aero's hoj är asfrän![]()

Aero skrev:Det e ingen boxermotor, det är bara väldigt stora kraschpuckar... :kocko![]()
![]()
Och dessutom, vad har du helst; BOXER-shorts eller Y(zf)-front?? Eller kör du kanske med string...![]()

med tanke på dina boxer så måste väl du köra med stringKyckling skrev:

Aero skrev:och du å jag ska dricka Fernet imorn!!!![]()
![]()
![]()
![]()



Mattias650 skrev:Ännu en gråa, regnvåt härlig vinterdag i Närke.
Men det är ju inte minusgrader iallafall...
EDIT:
I profilen till vänster: "Joinade" ...
Va fan är det för svengelska?![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |