Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Jag ska träna om jag får bromsen att funka om inte så blir det nästa vecka för på söndag kan jag inte, Blom om du vill kan du låna min hjälm

TERMINATOR skrev:
2145090 Jag ska träna om jag får bromsen att funka om inte så blir det nästa vecka för på söndag kan jag inte, Blom om du vill kan du låna min hjälm
det gör jag gärna om jag inte hinner få tag på en :tummenupp

ingen träning för min del, skiva är på plats men okadaptern passade inte så det måste jag ha en annan.

blom min hjälm kan du låna i morgon o söndag, det finns en liten liten chans att jag kan köra på söndag men då löser vi det på något sätt

Last edited:
TERMINATOR skrev:
2145966 ingen träning för min del, skiva är på plats men okadaptern passade inte så det måste jag ha en annan.

blom min hjälm kan du låna i morgon o söndag, det finns en liten liten chans att jag kan köra på söndag men då löser vi det på något sätt
imorgon är det helt uteslutet att jag hinner :gnissla

Faan, det ser ut som nån sorts crossklubb om man kollar på alla avatarer... (inte hjälper jag till att förbättra det hela heller)

Tengil skrev:
2152012 Faan, det ser ut som nån sorts crossklubb om man kollar på alla avatarer... (inte hjälper jag till att förbättra det hela heller)
Om vi räknar bort dig som iallafall bara åker runt med din motoriserade fallskärm ( :öga ) så är det faktiskt lika många motarder som gatcyklar i klubben nu.
Om det är bra eller dåligt är väl upp till var och en att bedömma. :tungan

Kyckling skrev:
2156951 Om vi räknar bort dig som iallafall bara åker runt med din motoriserade fallskärm ( :öga ) så är det faktiskt lika många motarder som gatcyklar i klubben nu.
Om det är bra eller dåligt är väl upp till var och en att bedömma. :tungan
:yoparty

Tro't eller ej, men farbror doktorn frågade en massa om olika motarder idag.
(Om det finns några som inte behöver mekas med hela tiden, varför har alla just Husaberg och en bunt andra frågor som överhuvudtaget inte finns i huvet om man inte går i köptankar).
Det lät på det hela taget som om han var lite sugen. :)

Jag säger bara: GO KJELLE!!!!! :tummenupp :yoparty :)
Join the dark side, and the force will be with you.

jag tror ju faktisk inte att det är något för kjell.. men vad vet jag :) han kan ju vara allmänt motor intresserad för det :)

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back