Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
2158831 jag tror ju faktisk inte att det är något för kjell.. men vad vet jag :) han kan ju vara allmänt motor intresserad för det :)
Nej jag vet, skojjade mest. :tungan
Men vi får väl se om det inte går att lura ut honom på en liten provtur iallafall. :)
 
Igår var jag ute och flög med motorn!
Ekeby-Stortorp-Norra Bro-Ekeby-Folkatorp-Ekeby
Startade 20:30 och landade nån timma senare. Ca 3mil i luften.
Var riktigt riktigt bra! Solnedgång och vindstilla.

Om motard känns lite för mycket och landsväg lite för farligt kanske detta skulle vara nått... :)

Om vädret håller i sig och det inte blåser för mycket tänkte jag flyga ikväll med.
 
Last edited:
Tengil skrev:
2164228 Igår var jag ute och flög med motorn!
Ekeby-Stortorp-Norra Bro-Ekeby-Folkatorp-Ekeby
Startade 20:30 och landade nån timma senare. Ca 3mil i luften.
Var riktigt riktigt bra! Solnedgång och vindstilla.

Om motard känns lite för mycket och landsväg lite för farligt kanske detta skulle vara nått... :)

Om vädret håller i sig och det inte blåser för mycket tänkte jag flyga ikväll med.
låter ju onekligen rätt fint.. kan tänka mig att det blir lite segelflyg över det hela.. har iofs aldrig flygit det heller men att sitta där upp och kolla på naturen och fundera lite :tummenupp :tungan
 
Tengil skrev:
2164228 Igår var jag ute och flög med motorn!
Ekeby-Stortorp-Norra Bro-Ekeby-Folkatorp-Ekeby
Startade 20:30 och landade nån timma senare. Ca 3mil i luften.
Var riktigt riktigt bra! Solnedgång och vindstilla.

Om motard känns lite för mycket och landsväg lite för farligt kanske detta skulle vara nått... :)

Om vädret håller i sig och det inte blåser för mycket tänkte jag flyga ikväll med.


har du några fina bilder av din flygmaskin?
 
NoicE skrev:
2167408 Snyggt! :yoparty

Fat jag tyckte det var lite nervöst med flash'en efter ett tag, kanske kunder köra den i halvt tempo efter typ 2 rundor?

Tack! :)
Tanken är att det ska in några fler bildsekvenser i Flashen så småningom. Då kommer den bli mindre "nervös". :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top