Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Tengil skrev:
2134694 Jag har varit i Åre på Sverige cup tävling. Tyvärr blåste det förmycket så det blev ingen flygning. Men det blev iaf jävligt bra skidåkning!
Priserna lottades ut sista dagen! Jag "vann" en skitfin Lundhags rygga. (kanske min enda chans till pris i år :3freak )

Annars är det jävligt mycket på jobbet just nu (jämmt).
åfan.. ja och flygg tar väl nästan en hel dag om man ska upp och ner och fan och hans moster..

flyg ska det stå
 
hopp då har man åkt en sväng på hojen idag då. :)
Den går som en klocka, svänger blixtrande snabbt, riktigt trevligt faktiskt, tills man bromsar liiiite för hårt och bakan lyfter :näsblod
 
crashtestdummy skrev:
2136397 hopp då har man åkt en sväng på hojen idag då. :)
Den går som en klocka, svänger blixtrande snabbt, riktigt trevligt faktiskt, tills man bromsar liiiite för hårt och bakan lyfter :näsblod
ZX9R-Stoppie edition. Finst skare va. :) :rolleyes:
 
Jag ska till tandläkaren, momentum, back-up, meka hoj, träna och försöka boka ett möte med en människa.
Sen ska jag ringa min gamla sthlms-chef och ljuga lite.

Det ska jag bjuda på :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top