Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
2129725 det måste ju bli otroligt jobbigt för dom som kör tex cross/speedway osv.. tänkte på att dom kan ju aldrig testa sina saker :rolleyes:

dom kanske inte har garage på rudbecksgatan, hade det varit i ladugårdsängen hade jag oxå provat

TERMINATOR skrev:
2129810 dom kanske inte har garage på rudbecksgatan, hade det varit i ladugårdsängen hade jag oxå provat
några av sveriges och världens cross/ speedway förare borde ju bo rätt så centralt och även ha sina hojar där :)

blom skrev:
2129855 några av sveriges och världens cross/ speedway förare borde ju bo rätt så centralt och även ha sina hojar där :)
Henka Gustavsson brukade trimma in sina hojar i centrala Sköllersta, oftast mitt i nätterna.
Ekade rätt gött i mellan villorna

Stefan skrev:
2130785 Henka Gustavsson brukade trimma in sina hojar i centrala Sköllersta, oftast mitt i nätterna.
Ekade rätt gött i mellan villorna
Jo, men han var ju full, och då gills det ju inte. :rolleyes: :D

Det är lite skillnad på att köra runt i Sköllersta/ett industriområde/ytterkanterna av stan och att blåsa runt mitt i centralaste city.

dessutom har väl han aldrig trimmat sina hojar utan det va hans far

Kyckling skrev:
2131397 Jo, men han var ju full, och då gills det ju inte. :rolleyes: :D

Det är lite skillnad på att köra runt i Sköllersta/ett industriområde/ytterkanterna av stan och att blåsa runt mitt i centralaste city.

jag har löst problemet, fick låna en bilställning så vi drar ut och provar så fort min nya broms kommer, kan iofs prova den med den som sitter nu oxå

Last edited:
blom skrev:
2134638 nja problemet är att jag inte har någon dragkrok.. men jag löser nog förmodligen det idag hoppas jag.... fan vad du har varit osynlig ett tag :va

Jag har varit i Åre på Sverige cup tävling. Tyvärr blåste det förmycket så det blev ingen flygning. Men det blev iaf jävligt bra skidåkning!
Priserna lottades ut sista dagen! Jag "vann" en skitfin Lundhags rygga. (kanske min enda chans till pris i år :3freak )

Annars är det jävligt mycket på jobbet just nu (jämmt).

Tengil skrev:
2134694 Jag har varit i Åre på Sverige cup tävling. Tyvärr blåste det förmycket så det blev ingen flygning. Men det blev iaf jävligt bra skidåkning!
Priserna lottades ut sista dagen! Jag "vann" en skitfin Lundhags rygga. (kanske min enda chans till pris i år :3freak )

Annars är det jävligt mycket på jobbet just nu (jämmt).
Jobbar du även på nätterna?? Din bil ser inte ut att ha rört sig alls här ute på parkeringen från igår ;)

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back