blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
en ny härlig dag att ta sig för 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

blom skrev:en ny härlig dag att ta sig för

Hor-Vinter!!!
 Hor-Vinter!!!  

jag förstår inte i vilken del av sverige du befinner digKjelle skrev:...pannan för?
Nu snöar det igen. Isbjörnarna har satt på sig överrocken igen. Och gjort upp eld.

Hor-Vinter!!!

+1 och en stålande dag
  +1 och en stålande dag  

blom skrev:en stålande dag

men fan vad alla gubbar över 30 är pissigt negativaMattias650 skrev:Nja, strålande är väl att ta i. Mulet som fan och blåsigt skulle jag vilja kalla det.

våren är runt hörnet
  våren är runt hörnet  

blom skrev:jag förstår inte i vilken del av sverige du befinner dig+1 och en stålande dag

men det är bra det.. för då vet man att man gjort ett bra jobbTengil skrev:Var ute med några Canadicker från jobbet igår... lite bakis är jag allt...

)
 )blom skrev:jaha vad händer idag då? själv blir det nog lite OS (kör dom inte israce)

ja det är mycket besynerligt... jag har nu kollat i 4dagr men dom dansar bara runp i skrillor på isracebananTengil skrev:Jävligt märkligt!

ja i sibiren går det nog att åka ännu längreSupermoto skrev:Minst 1½ månad kvar av isåka
 men om 3 veckor kommer våren till min gata ialf
 men om 3 veckor kommer våren till min gata ialf 
vi kan enas om att isen ligger kvar 1½ månad på sjön men att på asfaltsvägarna försvinner den om bara tre veckor. Låter bra tycker jagblom skrev:ja i sibiren går det nog att åka ännu längremen om 3 veckor kommer våren till min gata ialf

Supermoto skrev:vi kan enas om att isen ligger kvar 1½ månad på sjön men att på asfaltsvägarna försvinner den om bara tre veckor. Låter bra tycker jag
 tor inte att vägarna är så jätte fina då men vi är fan inne en bit i mars och våren borde vara starkt på G
  tor inte att vägarna är så jätte fina då men vi är fan inne en bit i mars och våren borde vara starkt på G 

kjelle har du väldigt tråkigt där du är just nuKjelle skrev:Såg förresten på TV4 igår om en kvinna i england som fick 300 orgasmer om dagen, bla av att föna håret, dammsuga och köra bil. Tom hos tandläkaren (borren).
För HENNE kan man faktiskt hålla med om att varje dag är fylld av nya möjligheter!

blom skrev:kjelle har du väldigt tråkigt där du är just nu

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |