Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
jag förstår inte i vilken del av sverige du befinner dig :va +1 och en stålande dag :) :tummenupp

Försök med Dalom, dalom. Glömde jag säga att isbjörnarna även har knätofsar och Gustav Wasa-frisyr? :brinnerup

Minst 1½ månad kvar av isåka :fakta

blom skrev:
ja i sibiren går det nog att åka ännu längre :) men om 3 veckor kommer våren till min gata ialf ;)
vi kan enas om att isen ligger kvar 1½ månad på sjön men att på asfaltsvägarna försvinner den om bara tre veckor. Låter bra tycker jag :)

Supermoto skrev:
vi kan enas om att isen ligger kvar 1½ månad på sjön men att på asfaltsvägarna försvinner den om bara tre veckor. Låter bra tycker jag :)
:tummenupp tor inte att vägarna är så jätte fina då men vi är fan inne en bit i mars och våren borde vara starkt på G :)

Såg förresten på TV4 igår om en kvinna i england som fick 300 orgasmer om dagen, bla av att föna håret, dammsuga och köra bil. Tom hos tandläkaren (borren). :3freak

För HENNE kan man faktiskt hålla med om att varje dag är fylld av nya möjligheter! :hihi

Kjelle skrev:
Såg förresten på TV4 igår om en kvinna i england som fick 300 orgasmer om dagen, bla av att föna håret, dammsuga och köra bil. Tom hos tandläkaren (borren). :3freak

För HENNE kan man faktiskt hålla med om att varje dag är fylld av nya möjligheter! :hihi
kjelle har du väldigt tråkigt där du är just nu :D

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back