Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vart var du?Supermoto skrev:Nu har jag varit på intervju...
Hjälp mig att be till alla de gudar som gör att folk vill ha just mig som anställd![]()
Klart de vill. Du som är så söt och trevlig.Supermoto skrev:Nu har jag varit på intervju...
Hjälp mig att be till alla de gudar som gör att folk vill ha just mig som anställd![]()
ja vart var du Jocke?blom skrev:vart var du?
Supermoto skrev:Hjälp mig att be till alla de gudar som gör att folk vill ha just mig som anställd![]()
vad exakt ska du göra där??Supermoto skrev:Var på Mercuri Urval för ett jobb på CAB.se
5 kallade av 60 sökande tror jag det var. Hoppas nu på att gå vidare till nästa steg med tester och mer intervjuer osv....
Ja vad ska du göra där? eller är det en "gå int´ förklar för en som int´ begrip´ "blom skrev:vad exakt ska du göra där??
aha aha aha.. hoppas vi på det dåSupermoto skrev:Programmering![]()
Om du skulle få jobbet men ångra dig så kan jag ta det iställetSupermoto skrev:Programmering![]()
Supermoto skrev:Var på Mercuri Urval för ett jobb på CAB.se
5 kallade av 60 sökande tror jag det var. Hoppas nu på att gå vidare till nästa steg med tester och mer intervjuer osv....
Håller tummarna för att de ringer och gör dig lycklig idag istället.Supermoto skrev:Fan! De skulle ringa igår men gjorde inte det. Jag var nervvrak hela dan för det jue...
Det hela slutade iofs bra med en finfin stek + en flaska rött på Pacos, öl på Hellas och sen nya svenska filmen "STORM" på bio![]()
blom skrev:nu sa dom på TV att våren var stark på Ginte bara jag som tror det

alltid någotKjelle skrev:Nej, jag såg faktiskt att isbjörnarna på gatan har tagit av sig anoraken och börjat gå i bara kortärmat....![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!