Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Mr Vader skrev:
absolut, att göra av med pengar är inga problem... det behöver man inte ha hjälp med... :)

Jag tror nog att gixxern kommer vara i fin form till våren... :tummenupp men man drömmer ju alltid om nya projekt... iallafall jag... :tummenupp

jodå, nog f-n drömmer man om nya projekt... och man vet ju aldrig vad man kommer gränsla till våren förrän den är här :tummenupp

Kan bara hålla med dig blommiblomsen! :tummenupp
Inga rengntunga skyar kan dämpa mitt stråöande humör! :)

Tengil skrev:
Kan bara hålla med dig blommiblomsen! :tummenupp
Inga rengntunga skyar kan dämpa mitt stråöande humör! :)
nej precis det ska mycker mer till än så för att dra ner oss i skite.... tengil du har pm från mig.. eller du har haft det i flera dagar :)

blom skrev:
nej precis det ska mycker mer till än så för att dra ner oss i skite.... tengil du har pm från mig.. eller du har haft det i flera dagar :)

Mmmm. Du har PM du med. Har haft det i flera minuter :)
Starta ICQn, gör det!

Jag tror jag måste köpa en sån här!
Är det nån som äger en DVkamera med AV in?
Skulle kunna göra så grymma filmer nästa sommar!!!

blom skrev:
möjligheternas dag idag.. du vad skönt det var att vakna idag och se allt ljust :tummenupp

Nja, idag känns det inte riktigt som möjligheternas dag. :död
Elin hade magsjuka i torsdags och igår låg Åsa och raketspydde. Som tur var så klarade jag mig hyfsat. Känner mig jäkligt seg men har inte spytt iallafall.

Så jävla typiskt är det också eftersom vi fixat barnvakt åt Elin så vi skulle kunna gå på fest igår... Men nä då... :4skrika

Men vi får ta nya tag! Se möjligheterna! :tummenupp

Mattias650 skrev:
Nja, idag känns det inte riktigt som möjligheternas dag. :död
Elin hade magsjuka i torsdags och igår låg Åsa och raketspydde. Som tur var så klarade jag mig hyfsat. Känner mig jäkligt seg men har inte spytt iallafall.

Så jävla typiskt är det också eftersom vi fixat barnvakt åt Elin så vi skulle kunna gå på fest igår... Men nä då... :4skrika

Men vi får ta nya tag! Se möjligheterna! :tummenupp

Magsjuka har ju den fördelen att det går över ganska fort och sen är allt som vanligt igen...

Trodde det hette kaskadspy, vad är det för skillnad när man raketspyr?

erik skrev:
Magsjuka har ju den fördelen att det går över ganska fort och sen är allt som vanligt igen...

Trodde det hette kaskadspy, vad är det för skillnad när man raketspyr?

Kaskad kan jämföras med att hälla ur en hink medans raket kan jämföras med att spruta ur en vattenslang.

Båda är lika dryga fast värst är att spy genom näsan. :zpy

Tengil skrev:
Kaskad kan jämföras med att hälla ur en hink medans raket kan jämföras med att spruta ur en vattenslang.

Båda är lika dryga fast värst är att spy genom näsan. :zpy

Givetvis, att jag inte tänkte på det.

blom skrev:
vad gör alla idag :)

Har handlat lite hojdelar och äntligen monterat mina handtagsskydd.

Mr Vader skrev:

Det ska jag göra snart

blom skrev:
vad gör alla idag :)
försöker att se ut som att jag inte är så bakfull som jag igentligen är... ska hem till brorsan och dricka tacos ikväll... :fyllisar
så har jag varit på jobbet och lånat hem ett par högtalare, men dom var lite för klen i basen för att metallica skulle komma till sin rätt. ska prova att ta med en subbas på måndag.
så har jag köpt en fet bromsskiva till en husabergare på ebay genom en bulvan åt en annan. Crashtestdummys koppleritjänst AB. :hihi

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”