Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
middag nu? har du jobbat i natt eller?
Inte jobbat men jag har kommit på att det är bra onödigt att vända tillbax dygnet bara för en helg.

hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.
har glott på lite film nu och snart är det dax att sova

Stefan skrev:
Inte jobbat men jag har kommit på att det är bra onödigt att vända tillbax dygnet bara för en helg.

hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.
har glott på lite film nu och snart är det dax att sova
ja det kan väl vara dumt som fan och vända på det då. ja var det några knön där då :tungan

blom skrev:
ja det kan väl vara dumt som fan och vända på det då. ja var det några knön där då :tungan

Fans väl ett o annat men de flesta hade ju knaprat i sig massa konstiga piller eller svampar.
En kille som de slängde ut kunde knappt stå på benen, ögonen rullade som på en enarmadbandit :3freak :galen men ändå började han bråka med vakten för att komma in o dansa mer :kocko
Fan vad mycket olustigt folk det finns om man letar på fel ställen

Stefan skrev:
hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.har glott på lite film nu och snart är det dax att sova

Jag var på Harrys i Karlstad igår... Det var också en fest utan dess like, Värmlänningar super lite mer än Örebroare.:D

Stefan skrev:
Jo, det är duktiga på det där....men det brukar va jävligt svårflirtat

Jag provade inte ens... Fanns en del rart dock, nästa gång jag är där kan jag ju presentera mig som Stefan och ge dem ditt nummer. :)

erik skrev:
Jag provade inte ens... Fanns en del rart dock, nästa gång jag är där kan jag ju presentera mig som Stefan och ge dem ditt nummer. :)

vad förvånnade de ska bli vid en ev. dejt....har bilden av en liten Kalles kaviar-kopia men möter en tvåmeters sexatlet.
:hihi

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back