Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:
newstead skrev:

skål (traste lindéns qvintett)crashtestdummy skrev:nu är det slut på den här jäävla dagen och dess patetiska möjligheter..![]()
skål kosmonauter
![]()
dagfan har ju inte ens börjat...möjligheterna har precis börjatcrashtestdummy skrev:nu är det slut på den här jäävla dagen och dess patetiska möjligheter..![]()
skål kosmonauter
![]()

Ska käka lite middag nu sen är det nog dax att nanna lite.blom skrev:möjligheterna har precis börjat![]()
middag nu? har du jobbat i natt eller?Stefan skrev:Ska käka lite middag nu sen är det nog dax att nanna lite.
Ha en bra dag kära kamrater o sov så gott
Inte jobbat men jag har kommit på att det är bra onödigt att vända tillbax dygnet bara för en helg.blom skrev:middag nu? har du jobbat i natt eller?
ja det kan väl vara dumt som fan och vända på det då. ja var det några knön där dåStefan skrev:Inte jobbat men jag har kommit på att det är bra onödigt att vända tillbax dygnet bara för en helg.
hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.
har glott på lite film nu och snart är det dax att sova

blom skrev:ja det kan väl vara dumt som fan och vända på det då. ja var det några knön där då![]()
men ändå började han bråka med vakten för att komma in o dansa mer :kocko Stefan skrev:hammnade på nån jävla rejvfest o kom inte hem förrens halv7-7.har glott på lite film nu och snart är det dax att sova
ja nu för tiden ialferik skrev:Jag var på Harrys i Karlstad igår... Det var också en fest utan dess like, Värmlänningar super lite mer än Örebroare.![]()
Varför skulle jag annars vara på rejv?blom skrev:jobbar krille kvar där eller?
Jo, det är duktiga på det där....men det brukar va jävligt svårflirtaterik skrev:Jag var på Harrys i Karlstad igår... Det var också en fest utan dess like, Värmlänningar super lite mer än Örebroare.![]()
där kan jag väl iofs svara både ja och nejStefan skrev:Varför skulle jag annars vara på rejv?
Stefan skrev:Jo, det är duktiga på det där....men det brukar va jävligt svårflirtat
HAA HA! Säg som det är, du fick NOBBEN!!!erik skrev:Jag provade inte ens...
erik skrev:Jag provade inte ens... Fanns en del rart dock, nästa gång jag är där kan jag ju presentera mig som Stefan och ge dem ditt nummer.![]()

|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |