Hojåka i Örebrotrakten - the original!

lövis kanske inte får ut ett öre för skadorna. blom körde in i sin morsas bil med sin och dom betalade inte ut ett öre för att det var innom familjen. det är ju lätt att fixa till en schyst hoj bara att be brorsan att köra på den med bilen så får man en nyrenoverad hoj för tre lök.. men det kanske går bättre för dig lövis, vem vet?

Men din brorsas polare kan väll ha lånat bilen när han skulle köpa bullar åt erat lilla kaffe rep, han fick köra bilen för att han var värd minst?

rainman skrev:
Men det är ju inte DITT Bolag som ska fixa det, det är ju din brors... eller morsas eller vem det nu är som äger bilen :rolleyes:

Ja visst är det det....Men fortfarande vill jag ha doc. på vad som blivit skadat.Så dom inte fuskar....DOm brukar ju vara bra på det.

pops skrev:
lövis kanske inte får ut ett öre för skadorna. blom körde in i sin morsas bil med sin och dom betalade inte ut ett öre för att det var innom familjen. det är ju lätt att fixa till en schyst hoj bara att be brorsan att köra på den med bilen så får man en nyrenoverad hoj för tre lök.. men det kanske går bättre för dig lövis, vem vet?

Det är redan löst,har pratat med både deras och mitt F-bolag,fått skade nummer så brors bolag går med på det.
Tycker inte att det borde vara skillnad om man kör på en familje -medlems sak. Det är ju inte billigare att fixa släktens saker.

Tror det kan vara lite skillnad på vad det är för saker och skick på dem.
t.ex hörde jag av någon om en bil som inte var värd så mycket och blev rejält krockad.
Försäkringsbolaget kanske trodde det handlade om bedrägeri för att bli av med en rishög eller nåt, så de lagade bilen för nästan dubbla vad den var värd.

I detta fall där det är uppenbart att det inte är något mygel så är det nog inga probs.

Kyckling skrev:
Tror det kan vara lite skillnad på vad det är för saker och skick på dem.
t.ex hörde jag av någon om en bil som inte var värd så mycket och blev rejält krockad.
Försäkringsbolaget kanske trodde det handlade om bedrägeri för att bli av med en rishög eller nåt, så de lagade bilen för nästan dubbla vad den var värd.

I detta fall där det är uppenbart att det inte är något mygel så är det nog inga probs.
varför är det uppenbart? lövis vill ha en ny hoj och OJ hans bror körde visst på den.

Åka idag??

Vilka är det som kan åka idag??

Om ni vill ha besök från Karlskoga så kommer jag antagligen över.

Re: Re: Re: Åka idag??

schrunken skrev:
va :skrämd Ska ni landa på stortorget med era skärmar (förlåt Tengil, du glidflyger ju)

Ja fast jag har ju skärm... glidskärm.
Sån där flamskärm som dom hoppar verkar farligt :rolleyes:

Jag vill åka men vet inte om jag hinner... Måste fixa en sak på väg hem från jobbet.

Kommer jag så blir det inte prick 18:00, i så fall ringer jag någon av er så ni slipper vänta i onödan.

Jag har inget gips längre :banana så jag kommer på båda cyklarna :D

Skämt åsido så såg det sämre ut än väntat :gråta
Brottet ser ok ut men jag har mkt ondare än man ska ha. Han ville först gipsa igen -> :4skrika så kompromisen blev att jag böjer på handen i två veckor och sedan röntgas det igen och så får vi se.
Håll tummarna är ni schyssta...

Det är klart att det dyker upp en massa folk nu när jag inte har någon hoj med mig. Nåja, det går väl fler tåg, vill ju lära mig alla fina hojvägar runtomkring Örebro.

Tengil: Du hade rätt, det går alldeles utmärkt att åka bakhjul med en Bandit 1200. Det är kanske inte lika lätt att svänga på slangen som med motarden, men rakt fram, hej vad det går.

Hemma igen..

Så var man hemma då... tack för denna gångens åktur... kör försiktigt vi cs igen.. ciao

Faan! JAg hadde skrivet ett låååångt inlägg om varför även jag har kryckor nu... Men skit datorn lyckades inte sända iväg.

En kort beskrivning då... jag flög en svin gammal skärm ca 30cm över backen rakt in i en sten.

Har lixom mosat trampdynan under höger häl och kan inte stödja på foten.

Är huve dumt får kroppen lida!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...